نیاز به مشاوره در این زمینه دارید؟ نام و شماره تماستون رو وارد کنید تا کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان با شما تماس بگیرن وبهتون مشاوره بدن!

    نام و نام خانوادگی


    شماره تماس

    همراه ما باشید تا با بهترین وکیل در گرجستان بیشتر آشنا شوید.

    در این مقاله سعی داریم در مورد بهترین وکیل در گرجستان توضیحات جامع و کاملی را برای شما ارائه دهیم. همچنین در مورد وکیل بین الملل ، وظایف وکیل بین الملل ، مرجع ذیصلاح دعوای بین المللی توضیحات کاملی را عنوان کنیم. حضور یک وکیل مجرب و با تجربه در تنظیم قراردادهای تجاری بین الملل امری ضروری است که به موکلین خود کمک بسزایی می نمایند.

    وکیل بین المللی کیست؟

    امور حقوقی بین الملل چیست؟

    وظایفی که برعهده وکیل بین الملل است را نام ببرید؟

    مراجع ذیصلاح رسیدگی به دعاوی بین المللی چه کسی است؟

    وکیل بین المللی قابل صلاحیت چه کسی است و چه مهارت هایی دارد؟

    حیطه تخصصی وکیل بین الملل را نام ببرید؟

    آیا وکیل بین الملل در مشاوره حقوقی قراردادهای بین الملل می تواند به طرفین قرارداد کمک نماید؟

    قوانین کشور گرجستان را بیان کنید؟

    مسائل قابل پیگیری توسط وکلای پایه یک دادگستری گرجستان را بیان کنید؟

    اموری که در کشور گرجستان حضور یک وکیل بین الملل الزامی است را نام ببرید؟

    مهمترین حقوق اساسی که در دادگاه های بین المللی به آن رسیدگی می شود را نام ببرید؟

    در چه مواردی حضور یک وکیل بین الملل در دادگاه های بین المللی الزامی است؟

    وظایفی را که وکیل بین الملل در امور تجاری بر عهده دارد را نام ببرید؟

    قراردادهای بین المللی چیست؟ مهمترین قرارداد بین المللی را توضیح دهید؟

    اختلافات و دعاوی تجارت بین المللی در چه محاکمی مورد رسیدگی قرار می گیرد؟

    مراجع قضایی هر کشور از چه قانونی پیروی می نمایند؟

    تنظیم قرارداد با شرکت های خارجی به چه صورت است؟

    مواردی که در تنظیم قرارداد خارجی باید به آن توجه داشته باشیم را نام ببرید؟

    قراردادهای تجاری فورس ماژور چه قراردادهایی هستند؟

    نکات مهمی که در تنظیم قراردادهای تجاری باید به آن توجه داشته باشیم را نام ببرید؟

    زبان تجاری که وکیل بین الملل در قراردادهای بین المللی باید به آن توجه داشته باشند را نام ببرید؟

    چه مدارکی برای تنظیم قراردادهای تجاری بین الملل مورد نیاز است؟

    زمان و مبلغ قرارداد، در قراردادهای تجاری بین الملل به چه صورت عنوان می گردد؟

    امور حقوقی که در قراردادهای بین المللی عنوان می شود شامل چه مواردی است؟

    بیمه در قراردادهای تجاری چه مواردی را تضمین می نماید؟

     

    وکیل بین المللی

    وکیل بین المللی
    وکیل بین المللی

    اولین مسئله ی که باید مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم معنی و مفهوم کلی وکیل بین الملل است. بیشتر افراد براین باورند که وکیل بین الملل، حقوقدانی است که حق وکالت در چندین کشور را برعهده دارد و یا این که این شخص دارای یک پروانه معتبری است که در کل دنیا می توانند از آن استفاده نمایند که هر دو مورد یک طرز فکر کاملاً اشتباه در مورد وکیل بین المللی است

    زیرا این امکان به هیچ وجه میسر نیست که یک شخص قابلیت این را داشته باشد که شرایط کانون وکلای سراسر کشورهای دنیا را نیز عهده دار باشد و همچنین پروانه وکالت در تمامی کشورها را نیز داشته باشد.

    از جوانبی دیگر، در کشورمان هیچ نهاد بین المللی وجود ندارد که این امکان را دارا باشد که مجوز بین المللی را صادر نماید. بنابراین تمامی امور تخصصی وکیل برای هر کشور به پروانه و یا جواز وکالت همان کشور نیاز است.

    تمامی وکلا این قدرت و توانایی را دارند که مهارت و همچنین تخصص های متعددی را در این حیطه کسب نمایند، همانند وکیلی که مباحث بین المللی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد مانند نظم دادن به قراردادهای بین المللی و همچنین کلیه ی امور تجاری بین المللی و موارد دیگر، به این ترتیب کلیه ی مباحثی را که وکیل آن را پیگیری می نماید، جزئی از امور بین المللی است که برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران سایت تهران لو تماس گرفته و اطلاعات کاملتری را کسب نمایید.

    وکیل بین المللی، حقوقدان متخصصی است که توانایی رسیدگی به کلیه اختلافات و مسائل بین المللی را دارد

    بنابراین با توجه به مواردی که توضیح دادیم باید گفت که وکیل بین المللی، حقوقدان متخصصی است که توانایی رسیدگی به کلیه اختلافات و مسائل بین المللی را دارد. یکی از وظایفی که بر عهده این شخص حقوقدان است را می توان به تنظیم و همچنین تهیه متون حقوقی بین المللی اشاره کرد زیرا تهیه و ارائه کلیه خدمات حقوقی بین المللی امری ضروری و الزامی است.

    امروزه بسیاری از ایرانیان به دلیل عوامل متعدد مانند مهاجرت به سایر کشورها، اخذ اقامت موقت و همچنین پناهندگی در کشورهای خارجی سکونت دارند که برای انجام خدمات حقوقی و همچنین پیگیری امور خود در مراجع قضایی و یا حقوقی به یک وکیل بین الملل نیاز دارند.

    افرادی که پناهندگی کشور گرجستان را برای اقامت خود انتخاب کرده اند، بهتر است که پیگیری های حقوقی خود را از طریق بهترین وکیل در گرجستان پیگیری نمایند.

    امور حقوقی بین المللی

    امور حقوقی بین المللی
    امور حقوقی بین المللی

    به طور کلی علم و دانش حقوق به دو حالت امور داخلی و همچنین امور بین المللی دسته بندی می شود. بهتر است بدانید که حقوق بین الملل هم نیز به دو دسته حقوق بین الملل عمومی و خصوصی نیز تقسیم بندی می گردد.

    حقوق بین الملل عمومی روابط بین دو کشور را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد و حقوق بین الملل خصوصی به مراوده و روابط افراد حقوقی و همچنین حقیقی کشورهای مختلف نیز می پردازد.

    یکی از موارد مهم و اساسی در حقوق بین الملل که نیاز و اجبار وکیل بین الملل را به مراتب افزایش می دهد، اختلاف و دشمنی در قوانین است که افراد می توانند با حضور بهترین وکیل در گرجستان به تمامی قوانین و ضوابط حقوقی و مالی این کشور اطلاعات کافی را کسب نمایند. کشمکش ها و اختلافات قوانین بیشتر به دلیل عواملی نظیر:

    1) فرهنگ 2) سطح اجتماعی ملل مختلف 3) تاریخ کشورها

    ایجاد می شود و سبب گردیده که از جوانب بین المللی، در تصمیم گیری های حقوقی به پیگیری های وسیعی نیاز داشته باشد که با مراجعه به مشاوران سایت تهران لو می توانید در مورد مسائل حقوقی اطلاعات کاملی را به دست آورید.

    مراجع ذیصلاح رسیدگی به دعاوی بین المللی

    مراجع ذیصلاح رسیدگی به دعاوی بین المللی
    مراجع ذیصلاح رسیدگی به دعاوی بین المللی

    در توافق نامه و یا پیمان های بین المللی، شایستگی بررسی و تحقیق به هر دعوایی را دادگاه مربوطه که دادخواست وی در آن مطرح گردیده است، تسلیم می گردد.

    به این ترتیب قبل از این که قاضی به پرونده نفوذ داشته باشد، باید شایستگی و صلاحیت خود و همچنین دادگاهی که در آن ارائه خدمت می نماید، نسبت به مسائل پرونده تصمیمات لازم را بگیرد.

    به این نکته توجه داشته باشید که در حیطه دعاوی کیفری و همچنین در جرم و جنایت های جنگی هم، دیوان بین المللی کیفری مرجع رسیدگی نیز تعیین گردیده است. بهتر است بدانید که دیوان عالی بین المللی کیفری در شهر لاهه « هلند » واقع شده است و جرم و جنایت هایی نظیر:

    1)    نسل کشی 2) جنایات جنگی 3) جریمه های علیه بشریت، را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد.

    در مجموع دعاوی ذکر شده در دادگاه های بین المللی از روش های قابلیت دفاع، بر پا داشتن توسط وکیل بین الملل و همچنین قضاوت بین الملل مورد پیگیری و ارزیابی قرار می گیرد. بهترین وکیل در گرجستان در دادگاه های بین المللی به تمامی این شیوه های قضاوت تسلط و آگاهی دارد و می تواند رأی دادگاه را به نفع موکل خود صادر نماید.

    وکیل بین المللی قابل صلاحیت

    وکیل بین المللی قابل صلاحیت
    وکیل بین المللی قابل صلاحیت

    به طور کلی وکلای پایه یک دادگستری، پروانه و ثبت وکالت در هر کشوری را دارند که این مجوز حضور آن ها را در دادگاه های بین المللی نظیر دیوان کیفری بین المللی را فراهم می کند.

    بهتر است بدانید که وکلای حقوقدانی که دارای مدرک حقوق بین الملل و یا حقوق تجارت هستند، به منظور دریافت پرونده های وکالت بین المللی شانس بیشتری را دارا هستند.

    از مهم ترین ویژگی ها به منظور فعالیت در مقام یک مشاور حقوق بین الملل، می توان به مسلط بودن کامل به دو زبان رایج دنیا اشاره کرد، به طور یکه وکیل مربوطه بتواند با شخص مقابل خود به آسانی ارتباط دوطرفه برقرار کرده و هدف و همچنین منظور فرد را به صورت کامل دریافت نماید و در مورد فواید و منفعت هایی که به نفع موکل خود است،اطلاعات کاملی را در اختیار وی قرار‌ دهد.

    مهارت هایی که یک وکیل مجرب بین الملل باید دارا باشد

    علاوه بر تسلط داشتن به دو زبان دنیا، یکی دیگر از مهارت هایی که یک وکیل مجرب بین الملل باید دارا باشد را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1) مسلط بودن به قوانین حاکم بر روابط تجاری 2) آشنایی کامل با جامعه شناسی 3) تمامی امور بازرگانی 4) روانشناسی افراد برون مرزی

    سبب می شود که به موفقیت و پیشرفت وکیل بین الملل کمک بسزایی نماید. موارد ذکر شده از نکات بسیار مهمی است که وکیل بین الملل برای رسیدن به موفقیت باید به تمامی این موارد توجه داشته باشند،

    در این بین وکلای بین المللی که به این موارد توجهی ندارند و کم تجربه در این حوزه هستند نمی توانند به موکلین خود کمک زیادی نمایند. این امر سبب گردیده که می توانند در رای دادگاه تجدید نظر نمایند و شکست موکل خود را در قرارداد برون مرزی به وجود می آورند.

    موکلین با کمک و مساعدت بهترین وکیل در گرجستان می توانند در مورد مسائل و اختلافات حقوقی با شرکت های خارجی از تجارب آن ها در این امر استفاده نمایند.

    کلیه مهارت و تخصص های ذکر شده با علم حقوقی کافی، کمک زیادی به موفقیت و پیشرفت یک وکیل بین الملل می نماید که مشاوران سایت تهران لو در این حیطه به شما کمک بسزایی می نمایند.

    حیطه تخصصی وکیل بین الملل

    حیطه تخصصی وکیل بین الملل
    حیطه تخصصی وکیل بین الملل

    از وظایفی که برعهده وکیل بین الملل است می توان به:

    1)ارائه و طرح مشاوره حقوقی در حیطه قوانین و ضوابط شرکت ها 2) بستن قرارداد با شرکت ها و موسسات

    از مسئولیت هایی است که بر عهده وکیل بین الملل و یا این که مشاوره حقوقی بین الملل دارد. بنابراین درمواردی که دو کشور تمایل دارند که قراردادهای تجاری، اقتصادی، صنعتی را تنظیم کرده و در اثر داشتن یک رابطه اثربخش به پیشرفت و موفقیت دست پیدا نمایند،

    این شخص حقوقدان ( وکیل امور بین الملل ) با بهره گیری از علم حقوق بین الملل و همچنین اطلاعات و آگاهی داشتن از فضای عقلانی و معقول مبنی بر قرارداد، به سود موکل خود دفاعیات لازم را انجام می دهند.

    مشاوره حقوقی قراردادهای بین الملل

    مشاوره حقوقی قراردادهای بین الملل
    مشاوره حقوقی قراردادهای بین الملل

    یکی دیگر از حیطه های تخصصی وکیل بین الملل را می توان به ارائه و بیان مشاوره حقوقی در حیطه قراردادهای بین المللی اشاره کرد.

    وکیل بین الملل به منظور کسب موفقیت در این زمینه باید مهارت و علم کافی در حیطه های تخصصی تجارت و همچنین بازرگانی را داشته باشند تا از این طریق بتوانند به بهترین نحو یاری و کمک زیادی به مدیران بخش تجاری و یا این که بازرگانی در زمینه عقد قراردادها داشته باشند.

    مهارت و دانش وکیل مجرب بین الملل باید به صورتی باشد که علاوه بر اطلاع و آگاهی داشتن به تمامی ضوابط و قواعد داخلی، به ضوابط و قوانین خارجی بین الملل هم تسلط کافی را نیز داشته باشند.

    براین اساس، بی توجهی تعداد کثیری از اشخاص در حیطه عقد قرارداد سبب شده که طرح های اساسی در ایجاد یک رابطه تجاری موفقیت آمیز و پایدار فراهم نشود.

    علاوه بر این در زمان، گفت و گو به منظور عقد قرارداد، وکیل مجرب بین الملل باید در حیطه های تخصصی خود مسلط بوده و از تباه و نابود شدن حقوق و همچنین منفعت و سود موکل خود پیشگیری نماید.

    یک وکیل مجرب و متبحر در امور بین الملل از نرمی و تساهل و یا این که سخت گیری های بیش از حد و همچنین غیر حرفه ای که در حیطه حقوقی آن ها نیست نیز جداً خودداری می نماید.

    قوانین گرجستان

    قوانین گرجستان
    قوانین گرجستان

    بهترین وکیل در گرجستان با تسلط داشتن به ضوابط و قوانین کشور مبدأ و همچنین مقصد و علاوه بر این، اطلاع و آگاهی داشتن از شرایط قدرت و نفوذ فرد، می تواند در مقام یک مشاور، فرد را در انتخاب بهترین و مناسب ترین و همچنین از نظر اقتصادی شیوه مهاجرت به این کشور و امور حقوقی در گرجستان به وی کمک و یاری نماید.

    وکیل مجرب در این راه باید در تمامی ابعاد اداری و همچنین حقوقی در تمامی زمینه های متعدد، آگاهی و اطلاع داشته باشد. زیرا در این حیطه تخصصی باید بهترین و مناسب ترین اقدام را برای موکل خود انجام دهد.

    کشور گرجستان به منظور کسب استانداردهای لازم برای عضویت همیشگی و دائم در اتحادیه اروپا و در جهت پیشرفت توسعه روز افزون سبب شده که قوانین و ضوابط این کشور سخت تر و همچنین پیچیده تراز قبل گردد و برای افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، ضوابط تعیین شده کار را برای آن ها سخت تر می نماید.

    افراد با کمک و مساعدت بهترین وکیل در گرجستان می توانند با تمامی قوانین داخلی و خارجی این کشور آشنا بوده و اقامت راحتی را در این کشور داشته باشند که در این زمینه مشاوران سایت تهران لو نیز به این گروه از افراد اطلاعات کافی را در اختیار آن ها قرار می دهند.

    مسائل و موضوعات قابل پیگیری وکلای پایه یک دادگستری گرجستان

    مسائل و موضوعات قابل پیگیری وکلای پایه یک دادگستری گرجستان
    مسائل و موضوعات قابل پیگیری وکلای پایه یک دادگستری گرجستان

    به طور کلی وظایفی که برعهده ی وکلای گرجستان و فارسی زبان در این کشور است را می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

    یکی از وظایفی که برعهده وکلای گرجستان است را می توان به انجام کلیه خدمات حقوقی، ارائه و تهیه اسناد و همچنین مدارک نیز متذکر شد.

    1) نظم دادن به شکایت ها و یا شکوائیه و همچنین رسیدگی به دعاوی حقوقی و یا کیفری مانند دعاوی که در حیطه مسائل اداری و یا تجاری است که در دادگاه های گرجستان توسط وکلای پایه یک دادگستری مورد رسیدگی و پیگیری قرار می گیرد.

    سر و سامان دادن و تنظیم تمامی قراردادهای موسسات حقوقی و همچنین شرکت ها و علاوه بر این نظم دهی به کسب و کارها نیز برعهده وکلای گرجی و فارسی زبان است.

    یکی از مهمترین وظایفی که برعهده وکلای گرجستانی است را می توان به تنظیم قرارداد کاری اشاره کرد.

    انجام تنظیم قراردادهای خرید و فروش ملک

    انجام تنظیم قراردادهای خرید و فروش ملک در این کشور نیز یکی از وظایف دیگری است که برعهده بهترین وکیل در گرجستان است.

    ارائه قرارداد و همچنین تهیه و تنظیم قراردادها بین شرکای گرجی با سایر کشورهای دیگر نیز برعهده وکلای مجرب گرجی است که شما با تماس با مشاوران سایت تهران لو می توانید در مورد قراردادهای تجاری اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

    بهتر است بدانید که تنظیم و ارائه قراردادهای پیمانکاری دولتی و یا خصوصی نیز برعهده این گروه از وکلای مجرب و متبحر است.

    انجام کلیه ی امور مشاوره های حقوقی مالیاتی نیز از وظایف دیگر وکیل گرجستان است.

    کلیه موارد ذکر شده از وظایفی است که برعهده ی وکلای مجرب گرجستان است که باید برای رسیدگی و پیگیری های لازم حتماً به دو زبان دنیا تسلط کافی داشته باشند تا بتوانند از این طریق به موکلین خود کمک زیادی نمایند.

    نکته در مورد وکلای گرجستان

    نکته در مورد وکلای گرجستان
    نکته در مورد وکلای گرجستان

    به منظور رسیدن به بهترین نتیجه مطلوب در تمامی مشکلات و موضوعات حقوقی مانند برقراری یک رابطه حقوقی و همچنین تنظیم و سر و سامان دادن به قراردادها و یا این که در هر اموری که تصمیم گیری ها نیاز به علم و مهارت حقوقی دارد، مراجعه به دفتر وکالت و مشاوره با بهترین وکیل در گرجستان امری ضروری و مهم است.

    اموری که در کشور گرجستان حضور وکیل الزامی است:

    اموری که در کشور گرجستان حضور وکیل الزامی است:
    اموری که در کشور گرجستان حضور وکیل الزامی است:

    شرایط مهاجرت به گرجستان

    آگاهی و اطلاع داشتن از شرایط مستلزم به اخذ اقامت در هر کشور به طور معمول، چه به صورت موقتی و چه به صورت همیشگی و یا دائم امری مهم و ضروری است.

    به این صورت که در پیگیری و بررسی هایی که وکلای گرجستانی بر روی پرونده های موکلان خود برای مهاجرت به این کشور با موفق نبودن روبرو شده اند، به این نتیجه رسیده اند که این اشخاص با بی توجهی به شرایط مهاجرت و همچنین بی اعتنایی به شرایط اداره اتباع خارجی و از همه مهمتر سفارت این کشور، مدارکی را که برای این کشور ارسال کرده اند، به دو دلیل سبب عدم موفقیت آن ها شده است

    که باید گفت که اولین دلیل، اختصاص به کامل نبودن مدارک ارسالی و دوم این که تطابق نداشتن با استانداردهای مورد نظر در این کشور بوده است.

    با توجه به نکات ذکر شده، افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند باید بهترین وکیل در گرجستان را انتخاب نمایند تا در این مورد بهترین راهنمایی ها را به شما کرده و همچنین از هدر رفتن هزینه ها نیز جلوگیری نمایند. این امر سبب گردیده که فرد با اطمینان خاطر سفر و یا مهاجرت خود به این کشور را انجام دهد.

    پیشنهاد می کنیم از پست وکیل کار تهران دیدن کنید.

    شرایط ثبت شرکت درگرجستان

    وکلای گرجستانی زمانی می توانند بهترین مشاوره را مطرح نمایند که با یک گروه با سابقه و همچنین با تجربه همکاری نمایند، در این حالت وکیل می تواند با مسلط بودن کامل به تمامی ضوابط و قوانین دو کشور، با اطمینان کامل و رسمیت موفقیت پرونده موکل خود را ضمانت نماید.

    در صورتی که وکیل، موکل خود را مستلزم شرایط حاکم نبیند، از همان شروع کار و قبل از ارائه هزینه های گزاف و سنگین در مورد مسائل پرونده شما اطلاعات کامل و جامعی را مطرح می نماید.

    وکیل مجرب گرجستان با توجه به اطلاعات و آگاهی های به دست آمده که حاصل چندین سال تجربه است، تمامی مسائل و موانعی که پیش روی موکل خود است را به طور کامل در اختیار وی قرار می دهد و وی را در مورد ثبت شرکت در کشور گرجستان همیاری و کمک می نماید.

    افراد در همان جلسه نخست مشاوره با کسب اطلاعات لازم در خصوص ثبت شرکت و نتیجه مطلوب پرونده خود قبل از انعقاد قرارداد با وکلای گرجستان آگاهی و اطلاعات کامل را به دست می آورند.

    شرایط دریافت اقامت در گرجستان

    مهاجرت به کشور گرجستان مانند مهاجرت به هر کشور دیگری سختی های خاص خود را دارد و همچنین محدودیت های قانونی متعددی را می طلبد.

    افرادی که به تبلیغات دروغین استناد کرده و بدون انجام هیچ گونه تحقیقی، مهاجرت و اقامت در این کشور را انتخاب می نمایند، باید بدانند که این سفر آن ها با شکست همراه است.

    وکلای مجرب گرجستانی با تحقیقات و بررسی هایی که بر روی پرونده های موکلین خود انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که هر فرد برای اقامت در گرجستان دقیقاً با مشخصه و فاکتورهای منحصر به فرد و خاص خود مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

    به این ترتیب افراد با ارائه اطلاعات و مدارک کامل به بهترین وکیل در گرجستان می توانند به صورت باور کردنی راه پیش روی خود را انتخاب کرده و به راحتی با کمک وکیل مجرب، اقامت در این کشور را اخذ نمایند.

    سرمایه گذاری در گرجستان

    افراد قبل از این که سرمایه گذاری خود را در این کشور انجام دهند، بهتر است که از محیط کشور گرجستان در مورد قوانین و ضوابط این کشور آگاهی و اطلاعات کافی را داشته باشند.

    وکلای گرجستانی به موکلین خود در انتخاب بهترین راه، راهنمایی های لازم را کرده و در تصمیم گیری نهایی در مورد سرمایه گذاری در این کشور به شما همکاری و یاری می نمایند.

    وکلای گرجی به افرادی که تمایل دارند در این کشور سرمایه گذاری نمایند توصیه می کنند که قبل از انجام سرمایه گذاری بهتر است که چند وقتی را به این کشور مهاجرت کرده و در مورد بهترین سرمایه گذاری که دارای سود دهی بالایی هم برای شخص و هم برای کشور گرجستان است، اطلاعات و آگاهی کامل را کسب نمایند.

    بهترین وکیل در گرجستان با توجه به ضوابط و قوانین کشور گرجستان موکلین خود را در مورد بهترین سرمایه گذاری در این کشور کمک و مساعدت می نماید و بهترین و مطلوب ترین مسیر را نشان می دهند. همچنین می توانید با مشاوران سایت تهران لو تماس بگیرید.

    وکیل بین المللی

    یکی از مهمترین و اساسی ترین حقوق اساسی در دادگاه های بین المللی را می توان به حق دسترسی به مجرب ترین وکیل بین المللی اشاره کرد. دادگاه های بین المللی شامل:

    1)    حقوق کیفری 2) حقوق مدنی 3) حقوق بشری

    که به منظور رسیدن به حق و حقوق اشخاص و همچنین ارگان های بین المللی نظیر مجازات های در نظر گرفته شده و دنبال کردن مجرمین به منظور احراز به دوستی و صلح و همچنین امنیت در کشور راه اندازی و تاسیس شده است که این امر سبب شده حق دسترسی به وکیل بین الملل برای همه به صورت قانونی معرفی شده باشد. در بیشتر دادگاه های بین المللی مانند:

    1)    دیوان دادگستری بین المللی

    2)    دیوان کیفری بین المللی

    3)    دادگاه اروپایی حقوق بشر

    4)    دادگاه آمریکایی حقوق بشر

    که در این محاکم حضور یک وکیل مجرب و با سابقه به منظور حق وکالت برای طرفین به صورت قانونی معرفی شده است، در حاکمیت قانونی دسترسی به عدالت به عنوان یک اصل اساسی شناخته شده است.

    یکی از اصلی ترین قوانین بین الملل

    یکی از اصلی ترین قوانین بین الملل اختصاص به فعالیت های سازمان ملل متحد در راستای حمایت از کشورهای عضو اتحادیه به منظور اطمینان از دسترسی بیشتر به عدالت و حقوق اشخاص تنظیم گردیده است.

    بهتر است بدانید که سازمان ملل متحد به منظور بالا بردن عدالت در حیطه های نظارت و همچنین ارزیابی از کشورهای عضو اتحادیه، حمایت های لازم را انجام می دهد.

    از مواردی که حضور یک وکیل بین الملل در دادگاه های بین المللی الزامی است، می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

    مدیریت حاشیه نشینی و فقرا به منظور یافتن پاداش و همچنین درمان برای انجام بی عدالتی.

    سلامت و بهبودی حقوق قانونی.

    اطلاع و آگاهی حقوقی و همچنین ارائه کمک قانونی به موکلین.

    نظارت پارلمانی و همچنین جامعه مدنی.

    پیگیری و رسیدگی به منظور موضوعات موجود در مقوله ی قضایی نظیر:

    1) خشونت پلیس 2) شرایط زندان های غیر انسانی 3) قبل از محاکمه انجام بازداشت های طولانی مدت و همچنین عدم مجازات کارگزاران خشونت جنسی و جنسیتی 4) جنایت های مربوط به جنگ های اصلی و جدی

    ایجاد روابط بین ساختاری رسمی و دولتی در خصوص بین الملل

    از مواردی است که برعهده ی وکیل بین الملل بوده که باید در دادگاه های بین المللی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد. باید توجه داشته باشید که بهترین وکیل در گرجستان نیز به تمامی موارد ذکر شده نسبت به حق و حقوق قانونی وکلای خود، می توانند در رای دادگاه بین الملل تجدید نظر ایجاد نماید.

    نکته در مورد وکلای بین الملل

    یکی از مهمترین و اساسی ترین مسائل در وکالت بین الملل تعیین تعارض (اختلافات) قوانین و همچنین تعارض محاکم است که این سری از اختلافات و درگیری ها در حیطه ی حقوق بین الملل خصوصی است که نشان دهنده ی حضور پررنگ وکیل بین الملل است.

    به عبارت دیگر وکیل بین الملل با مطالعه کردن در منابع حقوقی بین الملل تعیین می نمایند که کدام قانون و یا این که کدام دادگاه می تواند شایستگی رسیدگی به این پرونده حقوقی را داشته باشد و بر مبنای آن مشاوره های حقوقی را به موکلین خود ارائه نمایند.

    در صورتی که تقاضا کننده در دادگاه صالحه به منظور ارائه طرح و یا این که دفاع از طرح دعاوی مطرح شده حضور به هم می رساند.

    شما برای آگاهی بیشتر از مسائل حقوقی و دفاع از طرح دعاوی از بهترین وکیل در گرجستان بهتر است که با مشاوران سایت تهران لو تماس بگیرید تا از این طریق اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند.

    وکیل بین الملل امور تجاری

    وکیل بین الملل – امور تجاری
    وکیل بین الملل – امور تجاری

    از وظایفی که وکیل بین الملل در امور تجاری بر عهده دارد را می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

    1)    تالیف (تدوین) و آماده کردن قرارداد تجاری بین الملل

    2)    گفت و گو و مذاکره جلسه های قراردادی بین المللی

    3)    بررسی و نظارت بر اجرایی کردن قراردادهای بین المللی

    4)    تقبل و پذیرش دعاوی تجاری بین المللی

    5)    وکالت در امور بین الملل

    6)    ارائه خدمات حقوقی که به دو بخش کلی و همچنین عمومی دسته بندی می شوند.

    7)    تجارت بین الملل

    کلیه موارد ذکر شده از وظایفی است که بر عهده وکیل بین الملل در امور تجاری است که شما با مراجعه به بهترین وکیل در گرجستان و همچنین تماس با مشاوران سایت تهران لو در مورد حیطه کاری وکیل بین الملل در امور تجاری می توانید اطلاعات کافی و کامل را به دست آورید.

    قراردادهای بین المللی

    قراردادهای بین المللی
    قراردادهای بین المللی

    یکی از مهمترین اموری را که وکلای بین المللی باید بر روی آن نظارت داشته باشند، قراردادهای بین المللی تجاری است

    زیرا محدودیتی برای این سری از قراردادها وجود ندارد و هر بنگاه تجاری و یا این که هر شرکتی با توجه به نوع تجارت خود قرارداد بین المللی ویژه ای را تنظیم می نماید که این امر سبب شده قالب قرارداد تنظیم شده با سایر قراردادهای دیگر متغیر باشد. به همین منظور می طلبد که این اشخاص از یک وکیل بین الملل مجرب و یا متبحر در این زمینه استفاده نمایند.

    کلیه قراردادهای تجاری بین المللی از یک قانون کلی پیروی می نماید و دارای ضوابط و مقرراتی هستند که شما با تماس با مشاوران سایت تهران لو در مورد احکام کلی این سری از قراردادهای تجاری اطلاعات کاملی را کسب می نمایید.

    توجه به قوانین و ضوابط حاکم بر روابط حقوقی

    با توجه به قوانین حقوق داخلی در تجارت های بین الملل، در اولین اقدام باید به این نکته توجه داشت که قوانین و ضوابط حاکم بر روابط حقوقی چه مواردی است.

    به دلیل این که طرفین قرارداد از دو نظام حقوقی متغیر پیروی می نمایند و هر کدام از قوانین کشور خود پیروی می کنند، در این زمان نیاز است که از بهترین وکلای بین المللی استفاده نماییم و یا این که از بهترین وکیل در گرجستان در این قراردادها کمک و یاری بگیرند.

    نکته مهم این است که ناظر بودن بر قوانین هر یک از طرفین قرارداد در بیشتر موارد به این معنی نیست که به دلیل مصلحت قرارداد از قوانین و مقررات دو کشور پیروی نکنیم، که به این منظور وجود یک وکیل مجرب بین الملل به طرفین متذکر می شود که این امر ممکن است که به زیان یکی از طرفین قرارداد باشد.

    وکلای بین الملل با بررسی و پیگیری های لازم برای پرونده ی وکلای خود به این نتیجه رسیده اند که هر یک از طرفین، قراردادهای تجاری در مورد قانون حاکم با یکدیگر به یک نتیجه ی مطلوب نمی رسند.

    از مهمترین قراردادهای بین المللی

    در تجارت های بین المللی به شکل سنتی، قراردادهای فروش بین المللی کالاها توسط مجرب ترین وکلای بین الملل صورت می گیرد. زیرا به عنوان یکی از مهمترین قراردادهای تجاری در سطح بین الملل بوده که هنوز هم مبنای قراردادهای تجاری بین المللی نیز در همین مقام قرار دارد،

    زیرا اصلی ترین کار یک تاجر بین المللی خرید و فروش محصولات و همچنین کالاهاست. یکی دیگر از قراردادهای بین المللی تجاری را می توان به قرارداد حمل بین المللی فروش اشاره کرد که در صورت نیاز به وکیل گرجستان و تماس با مشاوران سایت تهران لو در مورد این نوع از قراردادهای تجاری که توسط وکلای بین المللی تنظیم می گردد، اطلاعات کامل و کافی را به دست می آورید.

    بیمه های بین المللی

    بهتر است بدانید که بیمه های بین المللی به منظور ضمانت خسارت های احتمالی ناشی از درست نرسیدن کالا به دست خریدار واقعی توسط مجرب ترین وکلای بین المللی « قراردادهای مالی و فاینانس » به منظور انجام خرید و فروش کالاها را تنظیم می نمایند.

    قراردادهای انحصاری به معنی دقیق خود شامل یک روابط حقوقی بین الملل است که طرفین آن شخص تاجر که از یک سیستم بازاریابی مناسب برخوردار بوده است و شخص مقابل آن تولیدکننده و یا این که صادرکننده کلی است و در بعضی از موارد یک نماینده تجاری که مشتریان بخش داخلی را به تاجر واقعی معرفی می نماید،

    در بین تنظیم و ارائه این قراردادهای تجاری بین المللی می طلبد که از یک وکیل بین المللی استفاده نماییم که در این زمینه راهنمایی های لازم و همچنین ضوابط و قوانین فروش را کاملاً برای دو طرف قرارداد متذکر شوند.

    اختلافات و دعاوی تجارت بین المللی

    اختلافات و دعاوی تجارت بین المللی
    اختلافات و دعاوی تجارت بین المللی

    همان طور که توضیح دادیم تجارت های بین المللی شامل دعاوی تجاری بین المللی و همچنین قراردادهای بین المللی است که به صورت کلی در دو مرجع قضایی مورد رسیدگی و پیگیری قرار می گیرد.

    این محاکم قضایی شامل مراجع داوری و همچنین مراجع قضایی کشورها است که افراد با کمک و یاری از بهترین وکیل در گرجستان و یا با کمک مجرب ترین وکلای بین الملل که در این زمینه اطلاعات کاملی را دارند، می توانید به مشکلات و مسائل خود رسیدگی نمایید.

    بهتر است بدانید که در درگیری و کشمکش های بین المللی به دلیل این که حجم مالی پرونده و همچنین منتظر ماندن طرفین به منظور دریافت آراء صادره از سوی مقامات قضایی زیان بار و زمانبر است، به همین دلیل برای رفع این دعاوی کمک و مساعدت بهترین وکلای بین الملل در این زمینه به طرفین دعوا کمک بسزایی می نماید.

    تماس با مشاوران سایت تهران لو

    درصورتی که تماس با مشاوران سایت تهران لو و یا این که بهترین وکیل در گرجستان به نتیجه مطلوب و مناسب دست پیدا نکردید، می توانید از مراجع ذی صلاح بین الملل کمک و یاری بگیرید. از نظر تفاوت پیگیری به دعاوی تجاری بین الملل به دعاوی تجاری داخلی باید گفت که:

    در رسیدگی و پیگیری های داخلی، نوع قرارداد، قوانین و ضوابط حاکم بر رسیدگی، مقر یا جایگاه رسیدگی، زبان، به صورت کامل از قبل پیش بینی شده است.

    اما در دعاوی بین المللی اگر ضوابط و قوانین در قرارداد بین طرفین مشخص نشده باشد، مرجع قضایی باید براساس قوانین و ضوابط حقوقی تنظیم شده نسبت به تعیین رسیدگی های لازم اقدامات اولیه را انجام دهند.

    برمبنای تفاوت های ذکر شده در دعاوی تجاری بین الملل با توجه به این که کدام حاکم به مسائل بین الملل رسیدگی می نمایند نیز به دو دسته: 1) دعاوی که در مراجع قضایی کشورها مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد 2) دعاوی که از طریق داوری مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد، دسته بندی می شود.

    با توجه به این سری از دعاوی و نیاز به وکیل در کشور گرجستان می توانید با تماس با مشاوران سایت تهران لو در مورد مراجع قضایی که باید در این کشورهای خارجی توسط وکلای بین الملل صورت بگیرد، اطلاعات کاملی را به دست آورید.

    مراجع قضایی کشورها

    مراجع قضایی کشورها
    مراجع قضایی کشورها

    در تجارت های بین الملل، وکلای بین الملل بین طرفین قرارداد متذکر می شوند که در صورت هر گونه اختلاف و درگیری باید به مراجع قضایی همان کشور مراجعه کرده و بر مبنای مقررات و همچنین آیین نامه هر کشور دعوایی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

    یکی از مهمترین موضوعاتی که به منظور رسیدگی در این سری از کشمکش های بین المللی ایجاد می شود، تعیین قانون حاکم بر نزاع و درگیری است. شما با مراجعه به بهترین وکیل در گرجستان و یا این که تماس با مشاوران سایت تهران لو می توانید در مورد اختلاف قراردادهای تجاری بین الملل که بین طرفین ایجاد می شود و ضوابط هر کشور آگاهی و اطلاعات کامل را به دست آورید

    در سراسر جهان، به طور کلی در مورد این سری از تعارضات، قواعدی تنظیم گردیده است که محاکم قضایی هر کشور مشخص می کند که بر مبنای قواعد هر کشور به چه صورت اختلافات و تعارضات را با کمک مجرب ترین وکلای بین الملل برطرف نماید.

    به طور مثال بر مبنای قانون کشورمان ، در صورتی که در تجارت های بین المللی یکی از طرفین قرارداد کشور خارجی فرضاً گرجستان باشد، این سری از قرارداد بین المللی است که توسط وکلای بین الملل باید تنظیم گردد،

    در صورتی که تعارضی بین طرفین قرارداد روی دهد، دادگاه مربوطه بر مبنای قوانین و ضوابط همان کشور، ضوابط و قوانین کشوری را بر قرارداد حکمرانی می کند که این قرارداد در آنجا تنظیم گردیده است.

    بهتر است بدانید که وکالت در پرونده های هر دادگاه در همان کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد، به طور کلی وابسته به ارائه مجوز وکالت در همان کشور است.

    داوری تجاری بین الملل

    داوری تجاری بین الملل
    داوری تجاری بین الملل

    در فعالیت تجارت بین الملل، امروزه حکومت و داوری تجاری بسیار گسترده و پیشرفته است. بر همین اساس نهاد و سازمان های معتبر تجاری به منظور این داوری و قضاوت تشکیل شده اند.

    در جوار اتاق های بازرگانی، مراکزی به عنوان داوری برای تجارت های بین المللی ایجاد شده است. باید بدانید که در معیت هر کشور نیز اتاق های بازرگانی برای رسیدگی های بیشتر این داوری ها وجود دارد.

    کانون وکلای بین الملل این سری از مراکز را برای حل تعارضات قراردادهای تجاری بین الملل تنظیم کرده اند که کانون وکلای دادگستری نیز یکی از این مراکز برای پیگیری های لازم است.

    شما با تماس با مشاوران سایت تهران لو می توانید اطلاعات کافی را در مورد مراکزی که به منظور داوری تجاری بین الملل در هر کشور مستقر هستند، آگاهی و اطلاعات کامل را کسب نمایید.

    زیرا در حیطه تجارت های بین الملل با توجه به موارد ذکر شده، حضور داوری و قضاوت در محاکم به منظور اختلافات بین المللی که بین طرفین قرارداد روی می دهد، نقش پررنگی داشته و حضور بهترین وکیل در گرجستان و یا وکلای مجرب بین الملل در این راستا به افراد کمک بسزایی می نماید.

    تنظیم قرارداد با شرکت های خارجی

    تنظیم قرارداد با شرکت های خارجی
    تنظیم قرارداد با شرکت های خارجی

    همان طور که توضیح دادیم، یکی دیگر از وظایف وکیل بین الملل، تنظیم قرارداد با شرکت های خارجی است. زیرا در این سری از قراردادهای بین الملل مستلزم پیروی از نکات بسیار دقیقی است که در آن ها منعقد گردیده است.

    حضور بهترین وکیل در گرجستان در این سری از قراردادهای تجاری به فرد در مورد مدارک مورد نیاز برای قرارداد، اهمیت زبان تجاری، به کارگیری مناسب از اصطلاحات بازرگانی را برای موکل خود به طور کامل شرح می دهد و با پیروی از تمامی قوانین و ضوابط دو کشور و رعایت تمامی امور حقوقی از ضرر و زیان های احتمالی که ممکن است برای هر یک از طرفین قرارداد روی دهد، جلوگیری می نماید.

    در تجارت های بین المللی که با هر کشور خارجی منعقد می گردد، نیاز به تجربه ی بهترین وکلای بین الملل داریم تا قرارداد تنظیم شود.

    زیرا شرایط و همچنین مدارک انعقاد قرارداد در قراردادهای تجاری نسبت به قراردادهای داخلی متغیر بوده است که با تماس با مشاوران سایت تهران لو می توانید در مورد مدارک مورد نیاز برای این سری از قراردادهای تجاری اطلاعات کافی را کسب نمایید.

    انجام امور بازرگانی و تجاری در بین الملل نظیر خرید کالاهای استاندارد بین الملل، تمامی کشورها موظف هستند از قواعد و ضوابط حاکم بر همان کشور پیروی نمایند.

    قواعد تنظیم قرارداد با شرکت خارجی

    قواعد تنظیم قرارداد با شرکت خارجی
    قواعد تنظیم قرارداد با شرکت خارجی

    به منظور انعقاد قرارداد با کشورهای خارجی شرایط و همچنین قواعد خاص و ویژه ی خود را می طلبد که در زمان تهیه و تنظیم قرارداد طرفین خارجی باید مواردی را در این قراردادها متذکر شوند، به این ترتیب حضور یک وکیل بین الملل باتجربه و با سابقه در این قراردادها به شخص کمک بسزایی می نماید. مواردی که در این قراردادهای تجاری بین الملل بیان می شود شامل:

    ذکر تمامی مشخصات کامل و صحیح هر یک از طرفین قرارداد بین المللی در تنظیم قرارداد یکی از موارد مهم است که باید به صورت دقیق بیان گردد.

    وکیل بین الملل در قراردادهای تجاری موضوع قرارداد و همچنین ضمانت هایی که طرفین قرارداد متقبل شده اند را به طور کامل در این سری از قراردادها متذکر می شوند.

    یکی از موارد مهم در تنظیم قراردادهای بین المللی ذکر مدت و همچنین مبلغ قرارداد خارجی است که برعهده ی وکلای بین الملل است.

    مشخص کردن ارز در قرارداد

    مشخص کردن ارز در قرارداد به منظور پرداختی هایی که بین طرفین صورت می گیرد.

    شیوه پرداخت های بین المللی که به دو صورت نقدی و یا اعتباری که در تعهد بانکی است، در این قراردادهای بین المللی ذکر می شود.

    بررسی و همچنین شرایط بازرسی و نظارت کامل بر روی تجارت های بین المللی.

    در این قراردادهای بین المللی شیوه حمل و یا انتقالات کالاها نیز به صورت کامل ذکر می گردد.

    یکی از بندهایی که در این قراردادها ذکر شده است حق واگذاری اجرایی کردن موضوع قرارداد به شخص دیگر است که وکیل بین الملل آن را به طور کامل شرح می دهد.

    شرایط خاص و یا فورس ماژوری که ممکن است برای هریک از طرفین قرارداد در مدت قرارداد به وجود آید.

    قوانین و ضوابط حاکم بر قراردادهای بین المللی نیز در این سری از قراردادهای تجاری ذکر می گردد.

    نحوه رسیدگی و پیگیری تعارضات و اختلافات احتمالی که بین طرفین قرارداد روی می دهد.

    حق ابطال و همچنین نحوه ابطال قرارداد در این قراردادهای تجاری نیز ذکر شده است.

    زبان قرارداد بین المللی

    زبان قرارداد بین المللی نیز یکی دیگر از موارد مهمی است که در تنظیم قراردادها عنوان شده است.

    تهیه و ارائه توضیحات ضمیمه قرارداد و همچنین وارانتی قراردادهای بین الملل یکی دیگر از بندهای تنظیم این سری از قراردادهای تجاری بین المللی است.

    شیوه اعتبارات اسنادی و یا این که یکی از امن ترین شیوه های پرداخت بین المللی که گشایش ال سی است نیز در قراردادهای تجاری عنوان شده است.

    تمامی موارد ذکر شده در تنظیم قراردادهای تجاری بین الملل عنوان می گردد که هر یک از این شرایط دارای توضیحات و همچنین تعهداتی را با شرکت خارجی در بردارد.

    توجه داشتن به تمامی نکات حقوقی و پیروی از آن ها در تنظیم قراردادهای بین الملل از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است که وکلای بین الملل به موکلین خود متذکر می شوند.

    در صورتی که شرکت خارجی، یک شرکت خدماتی و یا این که شرکتی باشد که ارائه دهنده محصولات تکنولوژی و فناوری است در تنظیم قراردادهای بین المللی آن ها الزامات و قواعد خاص دیگری را می طلبد که باید در قرارداد ذکر و تمامی موارد رعایت شود.

    باید توجه داشته باشید که در تنظیم قراردادهای تجاری بین الملل، بهره گیری از وکلای مجرب بین الملل و یا این که تماس با مشاوران سایت تهران لو در الزاماتی که در این قراردادها متذکر شده است، می توانند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهد.

    قراردادهای فورس ماژور

    قراردادهای فورس ماژور
    قراردادهای فورس ماژور

    وکلای بین الملل در تنظیم قرارداد با کشورهای خارجی نظیر گرجستان شرایطی را در این قراردادهای تجاری فورس ماژور بیان کرده اند که به این ترتیب است:

    وکلای بین الملل در این قرارداد شایان ذکر شده اند که در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه نظیر:

    1) زلزله 2) سیل 3) طوفان 4) بروز حوادث ناخواسته طبیعی و جغرافیایی

    در مورد هر یک از این وقایع در صورتی که بار دچار خسارت و یا این که ضرر و زیان شود، کدام یک از طرفین این قرارداد باید خسارت وارد شده را بپردازند و همچنین قوانین کدام کشور بر این سری از قراردادها مورد قضاوت و داوری است نیز به طور کامل ذکر شده است.

    آموزش

    آموزش به منظور شرایطی که تولید کننده و یا شخص فروشنده ابزارآلات و یا این که ماشین آلاتی را در اختیار خریدار بین المللی خود قرار می دهد، موظف است که شیوه و طرز استفاده از این دستگاه و یا ماشین صنعتی را به طرف قرارداد خود آموزش دهد.

    بهتر است بدانید که:1 ) مدت آموزش 2) مکان 3) شیوه ی آموزش 4) تعداد کارآموزان، به طور کامل در این قرارداد بین الملل توسط وکیل بین الملل ذکر می گردد.

    –       در زمان فروش دستگاه و یا این که ماشین آلات صنعتی، شخص فروشنده توسط وکیل بین الملل خود در این قرارداد متذکر می شود که کلیه نقشه ها و همچنین دستورالعمل های دستگاه را به منظور:

    1)    نصب 2) راه اندازی 3) نگهداری 4) تعمیرات 5) شیوه استفاده را به طور کامل در آن ذکر نمایند.

    کلیه موارد ذکر شده از شرایط فورس ماژوری است که وکیل بین الملل در قراردادهایی که بین طرفین خارجی تنظیم می گردد، به طور کامل عنوان می نماید. شما با مراجعه به سایت تهران لو می توانید در مورد این سری از قراردادهای بین الملل اطلاعات کامل و جامعی را کسب نمایید.

    نکات مهم و اساسی در تنظیم قرارداد بین الملل

    نکات مهم و اساسی در تنظیم قرارداد بین الملل
    نکات مهم و اساسی در تنظیم قرارداد بین الملل

    وکیل بین الملل به منظور تنظیم قراردادهای تجاری بین الملل نکات مهمی را متذکر شده اند که شامل موارد زیر است:

    یکی از نکات مهمی که در این قراردادهای بین المللی تجاری منعقد می گردد، در مورد ترخیص کالاها است.

    شرح جزئیات کامل خرید خارجی و همچنین توجه داشتن به عملیات واردات و پیروی از اصول خرید خارجی یکی دیگر از موارد مهم در تنظیم قرار داد است.

    ذکر ضمانت نامه ها و همچنین موضوع جابجایی و یا تعدیل قیمت ها یکی دیگر از موارد مهم در تنظیم قراردادی بین المللی است.

    یکی از موارد مهم و اساسی در انعقاد قرارداد تجاری بین الملل: 1) تغییر در مقادیر کار 2) دستورالعمل ها 3) نقشه ها 4) مشخصه های فنی دستگاه 5) تغییرات احتمالی 6) بیمه کارکنان 7) آموزش 8) مالیات 9) بیمه کالاهای خریداری شده از مواردی است که در این قراردادها عنوان می گردد.

    عوارض و همچنین حقوق گمرک و هزینه های آن یکی دیگر از موارد مهمی است که باید در این قراردادهای تجاری ذکر شود.

    در صورتی که کالا به شخص خریدار دیر تحویل داده شود

    در صورتی که کالا به شخص خریدار دیر تحویل داده شود، شخص باید جریمه دیرکرد کالا را بپردازد که وکیل بین الملل در این بند به صورت کامل در قرارداد شرح می دهد.

    مواردی که باعث ابطال و یا فسخ قرارداد می شود نیز در قراردادهای تجاری عنوان می شود.

    کلیه مکاتبات تجاری و همچنین بین المللی باید به زبان انگلیسی مکتوب گردد.

    گارانتی قرارداد و همچنین زبان حقوقی قراردادهای بین الملل خارجی نیز در این سری از قراردادها باید به صورت کامل تنظیم گردد.

    کلیه موارد ذکر شده از نکات مهم در تنظیم قراردادهای تجاری بین المللی است که وکیل بین الملل این موارد را به طور کامل متذکر می شوند. مشاوران سایت تهران لو به افراد متذکر می شوند که در تنظیم قرارداد با شرکت های خارجی در مورد محاسبه کلیه ی هزینه ها و حقوق گمرکی به صورت کامل و دقیق شرایط را بیان نمایند و یا این که از بهترین وکیل در گرجستان کمک و یاری بگیرند.

    زبان تجاری قرارداد بین الملل

    زبان تجاری قرارداد بین الملل
    زبان تجاری قرارداد بین الملل

    مشاوران سایت تهران لو در تنظیم قرارداد با شرکت های خارجی متذکر می شوند که هر کلمه و یا این که عبارت در قراردادهای بین الملل بار حقوقی و یا مسئولیت هایی را بر عهده دارد.

    بهتر است بدانید که زبان تجاری به این معناست که عبارت ها و اصطلاحاتی که در سطح بین الملل استاندارد است، در تنظیم قراردادهای تجاری به کار برده می شود که وکیل بین الملل به تمامی این اصطلاحات تسلط و آگاهی دارد.

    البته تمامی کشورهای خارجی باید بتوانند این عبارات را در قراردادهای خارجی درک نمایند. به عنوان مثال چند نمونه از اصطلاحات خارجی که در این قراردادها عنوان شده است شامل:

    عبارت perform به معنای اجرایی کردن است که از نظر بار حقوقی این عبارت به معنی این است که در صورتیک ه فروشنده در اجرایی کردن مفاد عنوان شده در قرارداد تجاری سهل انگاری نماید، خریدار می تواند طلب خسارت از وی نماید.

    ذکر عبارت EXW

    ذکر عبارت EXW به معنای تحویل کالا درب کارخانه به شخص خریدار است، بدون این که فروشنده نسبت به کالا مسئولیتی را برعهده داشته باشد.

    عنوان عبارت CFR به معنای ارسال کالا به خریدار از روش « دریا به بندر » یکی از مقصدها و همچنین عنوان شدن پرداخت هزینه حمل.

    زمانی که کالا از کانتینرها به منظور انتقال به کامیون صورت می گیرد نام تجاری ( STRIP ) لحاظ می گردد.

    کلیه این اصطلاحات خارجی در قراردادهای بین الملل تجاری ذکر می شود که وکیل بین الملل با توجه به درج این عبارت، نوع بار حقوقی تبادلات بین المللی را عنوان می کند. زیرا هر عبارت کاربرد و همچنین معنی خاص و ویژه ی را دارد.

    نکته حائز اهمیت این است که استفاده از زبان تجاری رابطه مستقیمی با امور حقوقی در این سری از قراردادهای خارجی بین المللی دارد که توسط مجرب ترین وکیل بین الملل در قراردادها ذکر می گردد.

    مدارک مورد نیاز قرارداد با طرفین خارجی

    مدارک مورد نیاز قرارداد با طرفین خارجی
    مدارک مورد نیاز قرارداد با طرفین خارجی

    یکی دیگر از مواردی که وکیل بین الملل می تواند به موکلین خود در این راستا کمک بسزایی نماید، در مورد ارائه بهترین مستندات و مدارک لازم برای منعقد کردن قرارداد با شرکت های خارجی است که عبارتند از:

    •   یکی از مدارک الزامی قراردادهای بین المللی تجاری را می توان به مشخصات قانونی شخص که شامل نام و آدرس صحیح و دقیق طرفین قرارداد است.
    •   مشخصات کامل ( نام و آدرس ) نمایندگان طرفین قرارداد نیز یکی دیگر از مدارک مورد نیاز در این سری از قراردادهای بین المللی است.
    •   مدارکی که دال بر قانونی بودن شرکت خارجی که مورد تایید کنسولگری و یا این که سفارت باشد، یکی دیگر از مسائل حقوقی در قراردادهای خارجی به حساب می آید.
    •   ذکر شماره و همچنین تاریخ « اعتبارنامه رسمی » نماینده به منظور امضاء در قراردادهای تجاری بین المللی نیز از مدارک مورد نیاز در انعقاد قرارداد تجاری به حساب می آید.

      از مدارک مورد نیاز دیگری که برای انعقاد قرارداد الزامی است می توان به:

    1)آدرس ثبتی 2) ارائه گواهی استانداردهای کالا 3) ارائه کد اقتصادی 4) اخذ گواهی استاندارد در تجارت های بین المللی 5) ارائه مستندات در خصوص حمل و همچنین تحویل کالا، از مواردی است که وکیل بین الملل در قراردادهایی که بین شرکت های خارجی منعقد می گردد، به موکلین خود کمک و یاری می نمایند.

    کلیه موارد ذکر شده از مدارک مورد نیازی است که در قراردادهای بین المللی با شرکت های خارجی طرفین قرارداد باید ارائه دهند. مشاوران سایت تهران لو نیز به افراد در هنگام زمان منعقد کردن قرارداد با شرکت های خارجی، توصیه می نمایند که کلیه مدارک لازم را ضمیمه قرارداد تجاری نمایند.

    زمان و مبلغ قرارداد بین المللی

    زمان و مبلغ قرارداد بین المللی
    زمان و مبلغ قرارداد بین المللی

    یکی از کمک هایی که یک وکیل بین الملل مجرب می تواند به موکلین خود در زمینه تنظیم قراردادهای بین المللی ارائه دهد این است که تاریخ و همچنین ساعت شروع قرارداد و علاوه بر این تاریخ انقضای(اتمام) قرارداد بین المللی را به طور کامل در قراردادهای تجاری متذکر شوند.

    مراحل و شیوه های انجام قرارداد باید به صورت کامل و دقیق مکتوب شود و علاوه براین کل هزینه ای که طرفین قرارداد با هم به توافق رسیده اند، باید به صورت ارزی در قرارداد طرف خارجی ذکر شود.

    در مواردی که هر یک از طرفین قرارداد بر پرداخت مبلغ پیش پرداخت در این قرارداد تجاری با همدیگر به توافق رسیدند، وکیل بین الملل این مبلغ را در قرارداد ذکر می نمایند.

    امور حقوقی در قراردادهای خارجی

    امور حقوقی در قراردادهای خارجی
    امور حقوقی در قراردادهای خارجی

    وکیل بین الملل به طرفین قرارداد متذکر می شوند که رعایت و پیروی از کلیه ی امور حقوقی در قراردادهای خارجی امری ضروری و الزامی است.

    زمانی که وکیل بین الملل تمامی این بایدها و نبایدها را به طرفین قرارداد متذکر می شود، این امر سبب می گردد که هر یک از طرفین قراردادهای تجاری اطمینان بیشتری در جهت امضای قرارداد داشته باشند.( مثلا افرادی که در گرجستان نیاز به وکیل مجرب و با سابقه دارند و مایل هستند که قرارداد تجاری را امضاء نمایند، بهتر است که با مشاوران سایت تهران لو تماس گرفته و در مورد ضوابط قانونی اطلاعات کاملی را به دست آورند).

    یکی از امور مهم و الزامی در مفاد قرارداد در هر شرکت را می توان به « تایید صلاحیت » آن اشاره کرد. زیرا خارجی بودن شرکت در تنظیم قرارداد، حساسیت و دقت بالاتری را ایجاد می نماید.

    طرفین قرارداد با کمک بهترین وکیل در گرجستان تلاش می کنند که به منظور تایید صلاحیت طرف مقابل پیگیری ها و بررسی های بیشتری را در حیطه حقوق بین الملل به دست آورند.

    از مواردی که در امور حقوقی قراردادهای خارجی باید به آن توجه نماییم شامل:

    1) یکی از اموری را که طرف مقابل نیاز به ارزیابی سوابق شرکت خارجی و همچنین بررسی و پیگیری اساسنامه در این قرارداد دارد.

    2) تعیین صلاحیت مدیران شرکت خارجی و همچنین مسئولان این سری از قراردادها نیز بر عهده ی وکلای بین الملل مجرب است.

    3) یکی دیگر از اموری که بر عهده وکلای بین الملل مجرب است، حق انتخاب داوری و همچنین میانجی گری در مواقع احتمالی است.

    4) انتخاب دادگاه ذی صلاح به منظور برطرف کردن بحث و جدال و همچنین تعارضات که ممکن است بین طرفین قراردادهای تجاری نیز ایجاد شود، بر عهده ی وکیل بین المللی است.

    کلیه موارد ذکر شده از نکات مهمی است که در امور حقوقی در قراردادهای تجاری باید به آن توجه داشته باشیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران سایت تهران لو تماس گرفته و اطلاعات کامل را به دست آورید.

    بیمه در قراردادهای تجاری

    بیمه در قراردادهای تجاری
    بیمه در قراردادهای تجاری

    اطلاع کامل داشتن وکیل بین الملل در پوشش های حمایتی بیمه یکی از نکات مهم در تنظیم و تهیه قراردادهای شرکت خارجی است که موظف است به موکلین خود گوشزد نماید.

    یکی از مواردی که در این قرارداد باید به صورت کامل ذکر گردد، ضمانت بیمه مورد نظر در قبال میزان کار حمل کننده و یا این که فروشنده کالا باید به صورت واضح و روشن مشخص گردد که عبارتند از:

    –  بسته بندی نامرغوب و بی کیفیت کالاها در قراردادهای تجاری بین الملل که سبب بروز مشکل و آسیب به کالای خریداری شده می گردد.

    – افتادن کالاهای خارجی از کامیون که شخص خریدار آن را از کشورهای خارجی خریداری کرده است.

    – بروز هرگونه حادثه غیر مترقبه در کشتی که سبب آسیب رسیدن به کالای خریداری شده گردیده است.

    – به اتمام رسیدن تاریخ انقضاء کالای خریداری شده در صورتی که کالا دیرتر از موعد مقرر به دست خریدار برسد.

    – یکی از نکات مهمی که در بخش بیمه قراردادهای تجاری باید عنوان گردد، تاخیر در زمان ارسال و همچنین تحویل کالای خریداری شده است.

    – ضرر و زیان هایی که در بندر مبدا باعث شده که بر روی کالای خریداری شده آسیب وارد گردد.

    کلیه موارد ذکر شده در بخش بیمه قراردادهای تجاری عنوان می شود که علاوه براین:

    1)    تعیین کلوزهای بیمه 2) کلوزهای بیمه ریسک 3) احتمال و مسئولیت هر یک از طرفین قرارداد

    به صورت کامل عنوان می شود. توجه داشته باشید که مشاوران سایت تهران لو با توجه به داشتن بهترین و مجرب ترین وکلای بین الملل، به افراد متذکر می شوند که با پیروی در امور حقوقی در قراردادهای تجاری بین المللی و همچنین بیمه نامه مرتبط با نوع کالای خریداری شده افراد، می توانند خرید بین المللی مطمئنی را انجام دهند.

    نتیجه گیری

    در تنظیم مسائل و موضوعات بین الملل، استفاده از یک وکیل مجرب و باتجربه بین الملل به افراد در انجام بهترین قرارداد تجاری کمک و یاری می نمایند. وکیل بین الملل به موکلین خود متذکر می شوند که برای تنظیم قرارداد، مدارک شناسایی و همچنین کلیه مستندات را ضمیمه پرونده نمایند.

    وکیل بین الملل به منظور انجام مکاتبات تجاری و همچنین بازرگانی باید به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند و علاوه براین به زبان حقوقی قرارداد تجاری نیز به طور کامل آگاه باشند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هشدار: کلیه محتوای درج شده در این وب سایت جنبه اطلاع رسانی داشته و ممکن است برخی مطالب به روز یا الزاما صحیح نباشند.

    مطالب محبوب سایت

    مطالب مرتبط

    وکیل ثبتی تبریز

    وکیل ثبتی تبریز

    موضوع بحث این مقاله، وکیل ثبتی تبریز می باشد. لطفا تا انتهای این مبحث حقوقی کاربردی همراه ما بمانید. وکیل ثبتی یکی از انواع وکالت

    نمونه لایحه آزادی مشروط

    نمونه لایحه آزادی مشروط

    با ما همراه شوید تا بیشتر با موضوع نمونه لایحه آزادی مشروط آشنا شوید. یکی از مواردی که در مورد پرونده های در رابطه با