نیاز به مشاوره در این زمینه دارید؟ نام و شماره تماستون رو وارد کنید تا کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان با شما تماس بگیرن وبهتون مشاوره بدن!

    نام و نام خانوادگی


    شماره تماس

    موضوع بحث این مقاله، وکیل ثبتی تبریز می باشد. لطفا تا انتهای این مبحث حقوقی کاربردی همراه ما بمانید.

    وکیل ثبتی یکی از انواع وکالت است که به طور تخصصی به حوزه ثبت می پردازد. تمام افرادی که در زمینه ثبت اسناد، شرکت ها و دارایی های خود با مشکل مواجه شده باشند، می توانند از خدمات وکیل ثبتی برای رفع مشکل خود به طور قانونی و با کمترین ضرر و زیان استفاده کنند.

    در انتخاب بهترین وکیل ثبتی تبریز باید به نکات مختلفی توجه کرد که لازمه آن آشنایی با این نوع از وکالت و وظایف یک وکیل ثبتی است. در این مقاله علاوه بر معرفی ویژگی های وکیل ثبتی تبریز خبره، به بررسی برخی نکات که اطلاع از آن ها در مورد این نوع وکالت الزامی است نیز خواهیم پرداخت.

    آن چه در این نوشتار مورد بررسی قرار می گیرد:

    وکیل ثبتی کیست؟

    وکیل ثبتی چه وظایفی دارد؟

    چه دعاوی، جز دعاوی ثبتی حساب می شوند؟

    رسیدگی به دعاوی ثبتی به چه شکلی انجام می شود؟

    یک وکیل ثبتی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

    حق الوکاله وکیل ثبتی به چه صورت محاسبه می شود؟

    وکیل ثبتی چه تفاوتی با وکیل ملکی دارد؟

    مراجعی که یک وکیل ثبتی بیشتر در آن ها فعالیت می کند، کدام است؟

    مزایای مراجعه به وکیل ثبتی چیست؟

     

    وکیل ثبتی کیست؟

    وکیل ثبتی کیست؟
    وکیل ثبتی کیست؟

    وکالت انواع مختلفی دارد. یک وکیل پایه یک می تواند به طور عمومی در حوزه های مختلفی فعالیت کرده یا تنها به یک حوزه مخصوص بپردازد و پرونده های مرتبط با یک موضوع را پذیرفته و به آن ها رسیدگی کند.

    وکیل ثبتی یکی از انواع وکالت پایه یک است. مشکلات ثبتی گاهی اوقات به حدی جدی می شوند که فرد برای رسیدگی به آن ها حتما باید به مراجع قانونی مراجعه کند. در این شرایط وجود یک وکیل مسلط به امور ثبتی می تواند روند رسیدگی به مشکل را سریعتر طی کند.

    مفهوم امور ثبتی

    بخشی از فعالیت های حقوقی را اموری تشکیل می دهند که در حوزه ثبت اسناد و املاک هستند. رسیدگی به این امور به طور اختصاصی در اداره ثبت اسناد و املاک صورت می گیرد.

    به همین دلیل به آن ها امور ثبتی گفته می شود. در این مرکز؛ تمام دعاوی که به امور ثبتی مرتبط باشند، رسیدگی شده و در صورت نیاز به دیگر مراجع قانونی ارجاع داده می شوند.

    در این سازمان، وکلای مربوط به امور ثبتی نیز فعالیت دارند که با دانشی که نسبت به امور ثبتی داشته می توانند مشکلات مراجعین در این زمینه را کاهش داده و به رسیدگی به امور به جای هر کدام از طرفین یک دعوا بپردازند.

    در مورد مسائل مربوط به ثبت اسناد و املاک، قوانین زیادی وجود دارد که در هنگام تشکیل یک دعوی در این زمینه باید با آن ها آشنا بود. وکیل ثبتی شخصی است که در رشته وکالت تحصیل کرده و دارای مدرک وکالت پایه یک است، با این تفاوت که به طور تخصصی در مورد پرونده های ثبتی فعالیت داشته و با کلیه قوانین و مواد حقوقی مربوط به امور ثبتی آشنایی دارد.

    در این نوع از وکالت نیز، وکیل بسته به نوع وکالت و اختیاراتی که از موکل خود دریافت می کند، مسئول رسیدگی به برخی امور ثبتی در مورد موکل خود می باشد.

    وکیل ثبتی چه وظایفی دارد؟

    وکیل ثبتی چه وظایفی دارد؟
    وکیل ثبتی چه وظایفی دارد؟

    وکیل ثبتی تبریز نیز مانند تمام شاخه های وکالت وظایف مختلفی دارد. اصلی ترین وظیفه هر وکیل، رسیدگی به پرونده و امور حقوقی و قانونی موکل خود می باشد. با این حال بسته به نوع وکالت و اختیارات تعیین شده برای وکیل توسط موکل ممکن است برخی دیگر از وظایف مانند شرکت در خرید و فروش ها به جای موکل و … نیز به عهده وکیل گذاشته شود. در اینجا برخی از رایج ترین وظایف وکیل ثبتی تبریز بیان شده است.

    مشاوره و راهنمایی

    یک وکیل ثبتی تبریز در درجه اول موظف است تا به راهنمایی و مشاوره موکلین خود بپردازد. این امر می تواند پیش از پذیرش پرونده و دریافت حق الوکاله بوده یا بعد از آن انجام شود. مشاوره و راهنمایی در مورد امور ثبتی در تمام حوزه های ثبتی قابل انجام می باشد و ممکن است وکیل در قبال این مشاوره مبلغی را دریافت کرده یا برای اعتباربخشی به کار خود این عمل را رایگان انجام دهد.

    ثبت املاک و تنظیم اسناد آن ها

    از دیگر وظایف وکیل ثبتی، شرکت در سازمان ثبت به منظور ثبت اسنادی است که موکل نیاز به ثبت آن ها داشته و توانایی انجام این کار را ندارد. بعد از تنظیم وکالت، کلیه امور مرتبط با ثبت اسناد و املاک موکل در ادارات ثبتی این حوزه، به عهده وکیل خواهد بود که در زمان مقرر و با رعایت کلیه مقررات انجام می پذیرد.

    امور ثبت احوال

    دیگر وظیفه وکیل ثبتی تبریز رسیدگی به امور ثبت احوال موکلین است. به عنوان مثال؛ بعد از طلاق برای ثبت این موضوع در اداره ثبت احوال، فرد می تواند رسیدگی به این امر را به عهده وکیل خود بگذارد. ازدواج، ثبت اختراع و تمام مسائل ثبتی این چنینی در حیطه وظایف وکیل ثبتی می باشد.

    رسیدگی به دعاوی ثبتی

    وکیل ثبتی همچنین موظف است که به دعاوی امور ثبتی رسیدگی کند. به عنوان مثال؛ در صورتی که موکل در یک دعوای حقوقی در مورد ثبت یک ملک قرار داشته و نیاز به مراجعه به مراجع قانونی دارد، وکیل باید تا حد امکان تمام وظایف مربوط به موکل خود را انجام داده و در دعاوی شرکت کند و تا زمانی که حضور موکل الزامی نباشد، رسیدگی به این امور نیز بر عهده وکیل ثبتی تبریز می باشد.

    چه دعاوی، جز دعاوی ثبتی حساب می شوند؟

    چه دعاوی، جز دعاوی ثبتی حساب می شوند؟
    چه دعاوی، جز دعاوی ثبتی حساب می شوند؟

    در بسیاری از موارد، دعاوی ثبتی با دعاوی ملکی اشتباه گرفته می شوند. دعاوی ملکی مربوط به خود ملک هستند، در حالی که دعاوی ثبتی در مورد تشریفات و مسائل مرتبط با ثبت ملک در مراجع مربوطه عمل می کند.

    این دعاوی به طور کل دارای سه نوع مختلف هستند. دعاوی ثبت املاک، دعاوی ثبت اسناد و دعاوی ثبت اسناد لازم الاجرا سه دسته دعاوی ثبتی می باشند که هر کدام ویژگی ها و شرایط خاص خود را دارند.

    دعوای ثبتی املاک

    اولین دسته دعاوی ثبتی، دعواهای مربوط به ثبت املاک و امور مرتبط با این موضوع می باشند. از جمله این دعاوی می توان به ارائه درخواست برای ثبت ملک، اعتراض و شکایت به ثبت سند املاک و دعاوی مرتبط با نیاز به تفکیک اسناد ملکی اشاره کرد.

    همچنین تمام دعاوی ابطال اسناد ملکی، اعتراض به قراردادهای ملکی رسمی غیر قانونی، ابطال سند املاک معارض و رسیدگی به اسناد ملکی مجهول در حوزه دعاوی ثبتی املاک قرار می گیرند که رسیدگی به آن ها جزو وظایف وکیل ثبتی تبریز یا شهری که دعوی در آن انجام شده، می باشد.

    دعوای ثبتی اسناد

    از دیگر دعاوی ثبتی می توان به دعاوی ثبت اسناد اشاره کرد. این دعاوی معمولا مربوط به اسنادی هستند که در اداره ثبت اسناد تنظیم شده اند. این اسناد، شامل تمامی اسناد ملکی و احوال می باشند. از جمله مثال ها برای دعاوی در این حوزه می توان به دعاوی شناسنامه اشاره کرد.

    صدور شناسنامه، اصلاحاتی مانند تغییر نام یا نام خانوادگی، اصلاح سن، ثبت محل ولادت، ثبت ازدواج و … اشاره کرد. همچنین دعاوی ثبت اختراع و ثبت برندهای تجاری مانند نام شرکت یا لوگوی آن، اصلاح اسناد رسمی، صدور اسناد و مشکلاتی مانند ممنوع الخروجی از دیگر مثال هایی هستند که می توان در حوزه دعاوی ثبت اسناد به آن ها اشاره کرد.

    دعاوی اسناد لازم الاجرا

    گاهی اوقات زمانی که یک سند به مرحله اجرا مانند ثبت یا تغییر مالکیت در می آید، برخی مشکلات باعث توقف روند اجرا می شوند. در این شرایط نیاز است که با کمک یک وکیل ثبتی، امور مربوط به اجرای اسناد را پیگیری کرد.

    این مسئله معمولا به دو منظور انجام می شود. یا وکیل باید خلل ایجاد شده را از راه های قانونی برطرف کرده تا اجرای پرونده ثبتی به درستی انجام شود، یا باید با ارائه مدارکی مانع ثبت سند شده تا به مشکلات مربوط به آن رسیدگی شود.

    رسیدگی به دعاوی ثبتی به چه شکلی انجام می شود؟

    رسیدگی به دعاوی ثبتی به چه شکلی انجام می شود؟
    رسیدگی به دعاوی ثبتی به چه شکلی انجام می شود؟

    رسیدگی به دعاوی قانونی دارای سلسله مراتبی هستند که طی کردن آن برای یک فرد عادی ناآشنا به قوانین می تواند چالش برانگیز باشد. این سلسله مراتب در مورد دعاوی ثبتی نیز وجود دارند و معمولا هر وکیل ثبتی تبریز به تمام آن ها آشنایی کامل دارد. به طور کل دعاوی ثبتی جزو پیچیده ترین انواع دعاوی به حساب می آیند و در حل و رسیدگی به آن ها اطلاع از تمام مواد قانونی به منظور طی کردن درست مسیر حل مشکل، الزامی می باشد.

    طرح دعوی

    در اولین قدم برای رسیدگی به یک دعوی ثبتی نیاز است که طرح دعوی در مرجع مربوطه انجام شود. برای رسیدگی به دعاوی ثبتی، طرح دعوی تنها باید در اداره ثبت و دایره ثبت صورت گیرد. در غیر این صورت و در صورت طرح در هر مرجع دیگری تنها تا 90 روز فرصت برای ارجاع آن به اداره ثبت است و در صورتی که طی این مدت زمان دعوی، به اداره ثبت ارجاع و منتقل نشود، دیگر به آن رسیدگی نخواهد شد و تمام مراحل مربوط به دعوی باید از اول انجام شوند.

    ارائه دادخواست

    در دومین مرحله بعد از اینک ه دعوی در نهاد مربوطه طرح شد، باید درخواست مربوط به آن ارائه شود. این دادخواست برای رسیدگی به دعوی ارائه می شود و باید به مرجع قضایی فرستاده شود. تنظیم دادخواست باید به طور دقیق انجام شود. در غیر این صورت هر گونه مشکلی در روند پرونده بر عهده تنظیم کننده می باشد.

    پرداخت هزینه دادرسی

    دعاوی ثبت ملکی، دعاوی مالی نیز هستند. به همین دلیل برای دادرسی و رسیدگی به آن ها نیاز به پرداخت هزینه است. هزینه دادرسی پیش از رسیدگی به پرونده باید در شعبه دادگاهی که رسیدگی به پرونده در آن انجام می شود، پرداخت گردد.

    بررسی به دعوی

    در نهایت بعد از این که تمام اقدامات بالا به طور دقیق انجام شد، رسیدگی به دعوی آغاز می شود. بسته به نوع دعوی ممکن است تا زمان اعلام نتیجه نیازی به حضور وکیل و موکلین در دادگاه نباشد و تنها نتیجه به آن ها ابلاغ شده و فرصتی برای اعتراض به نتیجه تعیین شود یا برای رسیدگی بهتر و بررسی موضوع مانند دعاوی اختلاف بر سر سند ثبت شده ملک ممکن است نیاز باشد که در برخی جلسات رسیدگی، وکیل ثبتی برای روشن کردن دقیق موضوع و رسیدگی دقیق تر در مراجع قضایی حاضر شود.

    یک وکیل ثبتی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

    یک وکیل ثبتی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
    یک وکیل ثبتی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

    برخی از دعاوی به نوعی هستند که رسیدگی به آن ها از عهده خود فرد نیز برآمده و تنها با مشورت و راهنمایی با یک فرد خبره می توانند در دعوی به پیروزی برسند، اما پیچیدگی در برخی دیگر از دعواهای قانونی مانند دعاوی ثبتی به گونه ای است که یک خطا در روند رسیدگی به آن ها می تواند باعث ضرر و زیان های جدی شده و خسارات جبران ناپذیری وارد کند.

    به همین دلیل در دعاوی مرتبط با ثبت، به خصوص ثبت اسناد نیاز است که حتما از یک وکیل ثبتی خوب کمک گرفت، اما این که چه وکیلی برای رسیدگی به امور ثبتی شایسته و مناسب است، موضوعی است که در این بخش به آن می پردازیم.

    آشنایی کامل به قوانین ثبتی

    اولین ویژگی یک وکیل ثبتی تبریز خوب، آشنایی کامل به قوانین مربوط به امور ثبتی است. معمولا با یک جلسه مشاوره می توان متوجه شد که وکیل چه میزان در مورد امور ثبتی اطلاعات دارد. هر چقدر اطلاعات مربوط به امور ثبتی بیشتر باشد، وکیل در حل پرونده های ثبتی موفق تر خواهد بود.

    خوش سابقه

    دیگر ویژگی وکلای خوب ثبتی، خوش سابقه بودن است. بررسی سابقه و پرونده های قبلی وکیل تا حد زیادی تسلط وکیل به امور و دعاوی ثبتی را مشخص می کند. وکلای خوش سابقه در بیشتر پرونده های ثبتی موفق عمل می کنند و پرونده های شکست خورده کمی دارند.

    رازدار

    رازداری از جمله ویژگی های مهم وکلاست که برای وکلای ثبتی نیز یک ویژگی بسیار مهم است. وکیل خوب باید رازدار موکل خود در امور ثبتی باشد و تمام اطلاعات شخصی مربوط به موکل و اسنادی که رسیدگی به آن ها را بر عهده دارد، نزد خود نگه دارد. به خصوص در رسیدگی به پرونده های ثبت احوال، رازداری یک ویژگی مهم برای وکیل به حساب می آید.

    پیگیر

    وکیل ثبتی باید پیگیر باشد. حتی در صورتی که پرونده به گونه ای باشد که نیاز به حضور وکیل و موکل در مراجع نباشد نیز وکیل باید روند پرونده را پیگیری کند تا در صورت لزوم برای تسریع روند انجام آن اقدامات لازم را انجام دهد.

    به روز بودن

    در نهایت یک وکیل خوب باید دانش و اطلاعات به روزی داشته باشد. هر چند قوانین مدت هاست که تغییر نکرده اما ممکن است اصلاحاتی در مورد برخی از مواد صادر شده باشد که در این شرایط به روز بودن اطلاعات و دانش وکیل برای اطلاع از آن ها الزامی می باشد.

    حق الوکاله وکیل ثبتی به چه صورت محاسبه می شود؟

    حق الوکاله وکیل ثبتی به چه صورت محاسبه می شود؟
    حق الوکاله وکیل ثبتی به چه صورت محاسبه می شود؟

    یکی از مسائل مهم در زمینه امور وکالتی، مسئله حق الوکاله می باشد. حق الوکاله هزینه ای است که وکیل در ازای انجام کار خود دریافت می کند. بسته به شیوه پرداخت حق الوکاله، وکیل نوع پرداخت را در ابتدای تنظیم وکالتنامه مشخص می کند. ممکن است پرداخت این مبلغ قبل از رسیدگی به دعوی انجام شده یا بعد از دعوا باشد.

    حق الوکاله وکیل ثبتی تبریز

    همان طور که گفته شد، دعاوی و پرونده های ثبتی دو نوع دارند. این پرونده ها یا اسناد ملکی را شامل می شوند یا مربوط به ثبت احوال هستند. دعاوی ثبت اسناد ملکی، جزو اسناد مالی حساب می شوند و حق الوکاله آن ها نیز مطابق با پرونده های مالی محاسبه می شود. در پرونده های مالی نیز مقدار حق الوکاله بسته به ارزش مالی پرونده از 2 درصد تا 6 درصد است.

    در مورد پرونده های ثبت احوال نیز تعرفه ای وجود دارد که میزان آن در وکالتنامه مشخص شده و بسته به سختی کار و مدت زمانی که وکیل برای رسیدگی به پرونده صرف می کند، مقدار آن مشخص می شود. البته وکیل می تواند مبلغ را بیشتر یا کمتر از تعرفه دریافت کند که این مسئله به شرایط پرونده و موکل بستگی دارد.

    روش پرداخت حق الوکاله

    برای پرداخت حق الوکاله روش های مختلفی وجود دارد. وکیل ممکن است تمام مبلغ حق الوکاله را پیش از رسیدگی به پرونده دریافت کند یا درصدی از آن را قبل از رسیدگی به دعوی و مابقی را بعد از دعوی و پیروزی در پرونده دریافت کند.

    همچنین برخی از وکلا حق الوکاله را به شرط پیروزی در دعوی دریافت می کنند. در واقع تنها در صورتی که دعوی با موفقیت به اتمام برسد، مبلغ توافق شده را دریافت می کنند.

    پرداخت یکجا، دوره ای و … نیز از دیگر شرایط پرداخت حق الوکاله وکیل ثبتی تبریز می باشد که تمام این نکات در وکالتنامه به طور دقیق مشخص می شوند.

    وکیل ثبتی چه تفاوتی با وکیل ملکی دارد؟

    وکیل ثبتی چه تفاوتی با وکیل ملکی دارد؟
    وکیل ثبتی چه تفاوتی با وکیل ملکی دارد؟

    یکی از اشتباهات مهم در حوزه انواع وکالت که معمولا توسط افرادی که نیاز به وکیل دارند اتفاق می افتد، اشتباه گرفتن حوزه کاری و وظایف وکلای ثبتی با وکلای ملکی است.

    این اشتباه معمولا به دلیل شباهت عنوان کاری این دو حوزه از وکالت اتفاق می افتد. در وکالت ثبتی، وکیل به رسیدگی به امور ثبتی املاک و اسناد می پردازد و در وکالت ملکی، وکیل به رسیدگی به سایر امور مربوط به ملک رسیدگی می کند.

    تفاوت وکیل ملکی با وکیل ثبتی

    یک وکیل ملکی به موارد مختلفی در مورد املاک رسیدگی می کند که از جمله آن ها می توان کلاهبرداری در زمینه معامله ملک، اخذ پایانه کار ملک، جعل اسناد و تنظیم سند رسمی املاک، خلع ید، مشکلات مربوط به اجاره بها و ابطال یا مشکلات قرارداد و اجاره نامه، تخلیه املاک اجاره ای، تقسیم کردن املاک مشاع و … را مثال زد.

    در صورتی که یک وکیل ثبتی تنها به امور ثبت اسناد ملک و مشکلاتی که در سند ملک است، می پردازد. در واقع محدودیت وکیل ثبتی در حوزه املاک بیشتر از وکیل ملکی است و البته وکیل ملکی تنها به حوزه املاک می پردازد و در زمینه املاک تسلط و تبحر دارد.

    مراجعی که یک وکیل ثبتی بیشتر در آن ها فعالیت می کند، کدام است؟

    مراجعی که یک وکیل ثبتی بیشتر در آن ها فعالیت می کند، کدام است؟
    مراجعی که یک وکیل ثبتی بیشتر در آن ها فعالیت می کند، کدام است؟

    بعد از طرح دعوی توسط وکیل ثبتی تبریز در سازمان ثبت اسناد یا ارسال دعوی از دیگر مراجع به سازمان ثبت اسناد، رسیدگی به دعوی در مراجع ذی صلاح انجام می شود. البته برخی از دعواهای ثبتی را می توان در سازمان ثبت اسناد نیز رسیدگی کرد اما بیشتر آن ها باید در مراجع قانونی پیگیری و رسیدگی شوند.

    دادگستری

    یکی از مراجع دارای صلاحیت برای رسیدگی به پرونده های ثبتی، دادگستری می باشد. در دادگستری انواع دعاوی ثبت املاک، ثبت اسناد و ثبت اسناد لازم الاجرا رسیدگی و بررسی می شوند. پرونده های ثبتی، بعد از ارائه در سازمان ثبت اسناد به دادگستری ارجاع داده می شوند تا رسیدگی های لازم در مورد آن ها انجام شود.

    شورای عالی ثبت

    یکی دیگر از مراجع مسئول رسیدگی به امور ثبتی، شورای عالی ثبت می باشد. این مرجع اداری به مسائلی مانند اشتباهات، اختلافات و مشکلات ثبتی رسیدگی می کند. شورای عالی ثبت مرجع تجدید نظر به آرای یک پرونده ثبتی و اصلاح رای صادره توسط هیئت نظارت نیز می باشد.

    مزایای مراجعه به وکیل ثبتی چیست؟

    مزایای مراجعه به وکیل ثبتی چیست؟
    مزایای مراجعه به وکیل ثبتی چیست؟

    مراجعه به وکیل ثبتی تبریز، مزایای مختلفی دارد. تسریع در روند رسیدگی به پرونده های ثبتی به دلیل آشنایی وکیل با تمام مواد قانونی، اصلی ترین مزیت مراجعه به وکیل ثبتی است. برخی از مزایای دیگر انجام این کار در ادامه آمده است.

    صرفه جویی در وقت و هزینه

    یکی از مزایای مراجعه به وکیل ثبتی و سپردن پرونده به وی، صرفه جویی در وقت و هزینه است. به دلیل عدم آشنایی با نحوه رسیدگی به دعوی، فرد عادی باید مدت زمان زیادی را صرف رفت و آمد به مراجع قانونی کرده و گاها هزینه های اضافه و زیادی را به منظور رسیدگی سریع تر پرداخت کند. در حالی که یک وکیل آشنا به امور، هزینه اضافه ای پرداخت نکرده و در نتیجه در وقت و هزینه صرفه جویی می شود.

    پیشنهاد می کنیم از پست وکیل ثبتی کرمانشاه دیدن کنید.

    جلوگیری از ضایع شدن حقوق موکلین

    هر چند در مراجع قانونی تلاش می شود که رسیدگی به مشکل هر فرد در عدالت و دقت کامل انجام شود، اما گاهی اوقات به دلیل طولانی شدن روند یک پرونده یا ارائه مدارک بیشتر توسط طرف دیگر دعوا ممکن است حق طرف دیگر ضایع شود. در این شرایط وجود یک وکیل خبره کمک می کند که تمام حقوق در مورد فرد با عدالت کامل رعایت شده و حق هیچ کدام از طرفین ضایع نشود.

    آگاهی کامل از قوانین حقوقی مربوط به ثبت

    آخرین مزیت مراجعه به وکیل ثبتی تبریز، استفاده از آگاهی و اطلاعات وکیل است که هم منجر به تسریع روند پرونده شده و هم در صورت بروز مشکل، اقدامات لازم به موقع انجام می شوند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هشدار: کلیه محتوای درج شده در این وب سایت جنبه اطلاع رسانی داشته و ممکن است برخی مطالب به روز یا الزاما صحیح نباشند.

    مطالب محبوب سایت

    مطالب مرتبط

    وکیل ثبتی تبریز

    وکیل ثبتی تبریز

    موضوع بحث این مقاله، وکیل ثبتی تبریز می باشد. لطفا تا انتهای این مبحث حقوقی کاربردی همراه ما بمانید. وکیل ثبتی یکی از انواع وکالت

    نمونه لایحه آزادی مشروط

    نمونه لایحه آزادی مشروط

    با ما همراه شوید تا بیشتر با موضوع نمونه لایحه آزادی مشروط آشنا شوید. یکی از مواردی که در مورد پرونده های در رابطه با