نیاز به مشاوره در این زمینه دارید؟ نام و شماره تماستون رو وارد کنید تا کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان با شما تماس بگیرن وبهتون مشاوره بدن!

    نام و نام خانوادگی


    شماره تماس

    ما در این مقاله راجع به وکیل کار تهران با شما صحبت کنیم تا بتوانید یک وکیل متخصص و خوب را در تهران برای کارهای اداره تان پیدا کنید. شما با دنبال کردن ما در انتها روشهای چگونگی پیدا کردن بهترین وکیل اداره کار را در تهران یاد خواهید گرفت و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت تهران مراجعه کنید.

    در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

    وکیل کار تهران

    وکالت به چه معنا است؟

    انواع وکالت و حدود آن

    کارگاه چیست؟

    وظیفه هیئت تشخیص

    روش بازبینی یک اختلاف

    انواع وکالت

    ویژگی های یک وکیل خوب

     

    وکیل کار تهران

    وکیل کار تهران به عنوان فردی است که می تواند از طرف یک شخص دیگر که اعم از حقوقی و حقیقی است به موجب عقد وکالت برای انجام و اتمام آن به قانونی ترین شکل ممکن مامور شود.

    از این رو قصد داریم در این مقاله تمامی ابعاد داشتن یک وکیل کار خوب در تهران و همچنین وظایفی که باید انجام دهد را به طور جزئی مورد بررسی قرار دهیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

    وکالت به چه معنا است؟

    وکالت به چه معنا است؟
    وکالت به چه معنا است؟

    معنی لغوی که برای وکالت در نظر گرفته شده است به معنای واگذار نمودن و تفویض است. البته معنای این کلمه در اصطلاح حقوقی معنای تازه ای می یابد، در این اصطلاح وکالت عقدی است که به واسطه آن یکی از طرفین می تواند برای طرف دیگر امری را به منظور نایب آمدن (وکیل) انجام دهد. قانون مدنی در ایران وکالت را در ماده 656 این چنین تعریف کرده است:

    “وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می دهد. ”

    با عقد وکالت، وکیل و همچنین موکل در برابر یکدیگر حق و تکلیف پیدا می کنند که هر کدام دارای روابط حقوقی، وظایف و همچنین مسئولیت هایی در قبال هم هستند که این مسئولیت به صورت متقابل است.

    وکالت یکی از عقود است که در بسیاری از افراد رایج است و شما به وضوح می توانید تاثیر آن را در صحنه های اجتماعی، اقتصادی و همچنین بانک ها مشاهده کنید. وکالت یک نوع عقد است و در نتیجه باید موکل داشت و همچنین قبول وکیل کرد.

    وکالت انواعی دارد که در ادامه به تمامی آن اشاره خواهیم کرد. برای اینکه درک درستی از وکیل کار تهران داشته باشید در ابتدا باید با تمامی ابعاد مورد نیاز در این حیطه آشنایی یابید.

    انواع وکالت و حدود آن

    انواع وکالت و حدود آن
    انواع وکالت و حدود آن

    در دسته بندی انواع وکالت دو نوع وکالت وجود دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • وکالت مطلق
    • وکالت مقید
    • وکالت مطلق

    یعنی اینکه موکل شخصی را برای تمام امور مخصوص وکیل کند که این وکالت به معنای اختصاص یافتن امور اداری و مالی موکل خواهد شد. برای مثال می توان به فروش، خرید و پرداخت هزینه خانواده در این قسمت نیازی به اجازه موکل ندارد و به طور کلی بررسی این امور در اختیار وکیل قرار می گیرد.

    پیشنهاد می کنیم از پست وکیل ارزان تهران دیدن کنید.

    وکیل اداره کار

    وکیل اداره کار
    وکیل اداره کار

    منظور از وکیل کار تهران همان وکیل اداره کار می باشد که به بازبینی مواردی همچون کار ،کارگر، رابطه کارگر و صاحب کار و موارد مهمتر بین آنها خواهد پرداخت .

    معمولا این روابط در امروزه اهمیت بیشتری دارد و به دلیل صنعتی شدن جوامع و رشد اقتصادی و حجم زیادی از کارهای تولیدی، زیاد شدن جمعیت، قوت گرفتن کارها نیاز به یک وکیل پایه یک بیشتر حس می شود.

    قطعاً با افزایش پیدا کردن رابطه بین کارگر و صاحب کار در این جور محیط ها اختلافات و برخوردها نیز بیشتر می‌شود کارگر از لحاظ حقوقی فردی می باشد که در مقابل گرفتن حقوق و سایر ویژگی‌ها و مزایا از صاحب کار خود تقاضا می کند. تمام این اشخاص از نظر قانونی کارگر به حساب می آیند و تفاوتی بین نگهبان شرکت و کسی که در خود شرکت کار می‌کند وجود نخواهد داشت.

    اما صاحب کار چه کسی است؟ صاحب کار کسی است که کارگر از او تقاضای حقوق و دیگر مزایای کاری خود را می‌کند و او مسئولیت دارد که تمام خواسته‌های کارگر را برآورده کند به عبارت دیگر تمام مسئولانی که عهده دار اداره یک شرکت ، کارخانه و یا یک کارگاه می‌شوند به عنوان صاحب کار شناخته شده اند.

    کارگاه چیست؟

    کارگاه چیست؟
    کارگاه چیست؟

    کارگاه یک مکانی است که کارگر با تقاضا صاحب کار در آنجا به کار کردن مشغول می‌باشد که این کارگاه ها می توانند موسسات صنعتی، موسسات کشاورزی، موسسات معدنی، موسسات ساختمانی،  موسسات خدماتی، موسسات مسافری، موسسات تجاری و اماکن عمومی باشد که یک کارگر در آن مشغول به کار می باشد.

    خب در این حین ممکن است بین صاحب کار و کارگر اختلاف هایی پیش آید که در این هنگام وکیل کار تهران می تواند نقش زیادی را برای برطرف کردن این جنگ و جدال ها داشته باشد و شما همشهریان تهرانی می توانید برای پیدا کردن یک وکیل خوب و درجه یک به سایت تهران مراجعه کنید.

    آغاز یک رابطه

    رابطه میان کارگر و صاحب کار از یک قرارداد به صورت کتبی و شفاهی آغاز می‌شود و بر اساس آن قرارداد کارگر باید در قبال اخذ حقوقی که دارد کاری را برای یک مدت زمان مشخص برای صاحب کار انجام دهد که این کار می‌تواند به صورت موقتی یا به صورت دائم باشد.

    قراردادی که بین کارگر و صاحب کار بسته شده تعیین کننده و نشان دهنده میزان دقیق ساعت های کاری یک کارگر، نحوه کار کارگر، میزان اخذ حقوق کارگر و دیگر مسائل خواهد بود سپس بعد از به وجود آمدن هر گونه اختلافی وکیل کار تهران اولین کاری که می‌کنند مراجعه کردن به قرارداد بین کارگر و صاحب کار می باشد.

    قانون کار

    بعد از به وجود آمدن هر اختلافی در بین کارگر و صاحب کار و مراجعه کردن آنها به وکیل کار تهران برای حل اختلاف بین آنها در قانون کار دو گروه هیئت داریم یک هیئت تشخیصی و یک هیئت حل اختلاف. که البته در هر استان تعداد هیئت های تشخیصی و هیئت های حل اختلاف به تناسب وسعت آن استاد مختلف می باشد در موقع اختلاف بین رابطه کارگر و صاحب کار مثلاً :

    اخراج بدون دلیل

    پرداخت نکردن حقوق

    و نکاتی از این جور مسائل کارگر می تواند از طریق انجمن های صنفی کارگران و یا نماینده قانونی کارگران و صاحب کار به وکیل کار تهران و اداره کار مرتبط مراجعه کنند البته این زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که این اختلاف از طریق مستقیم و رو در رو در بین کارگر و صاحب کار از بین نرود.

    اداره کار

    بعد از به وجود آمدن اختلاف بین کارگر و صاحب کار و رجوع کردن کارگر به اداره کار ، اداره کار وظیفه بازبینی کردن اختلاف کارگر و صاحب کار را بر عهده دارد و  کارگر بعد از رجوع کردن به  اداره کار  تقاضای خودش را در حداکثر دو صفحه می نویسد و آن را ثبت می‌کند سپس آن را تحویل دبیرخانه خواهد داد

    همچنین در این موقع اداره کار به کارگر یک وکیل پایه یک دادگستری را معرفی خواهد کرد شما که در تهران تشریف دارید می توانید با مراجعه به سایت تهران از بهترین وکیل کار تهران اطلاع یابید و تمامی کارهای مربوط به کارتان را به او بسپارید.

    انتخاب  یک وکیل برای کارگری خواهد بود که نمی‌تواند از حقوق خود دفاع کرده و یا اینکه توانایی حل اختلاف را نخواهد داشت. وکیل به عنوان نماینده او در همه جا حضور پیدا کرده و از حقوق کارگر دفاع خواهد کرد البته شما باید بتوانید توانایی انتخاب یکی از بهترین وکیل ها را داشته باشید تا بتوانید مسیر پرونده خودتان را به بهترین نحو به ثمر برسانید.

    بهترین وکیل

    بهترین وکیل
    بهترین وکیل

    همانطور که گفتیم برای به ثمر نشستن مسیر پرونده بهتر است یکی از بهترین وکیل ها انتخاب شود.  بنابراین بعد از ثبت شکایت زمان بررسی اداره کار نیز مشخص می‌شود و این بررسی به خود کارگر و صاحب کار اطلاع داده می شود دو طرف دعوا باید در تاریخ مقرر در محل حاضر شوند و از خود دفاع کنند که این دفاعیه با استفاده از اسناد معتبر صورت می گیرد همچنین برای اینکه این اسناد درست ایشان ثابت شود و نیاز به پژوهش بیشتری داشته باشند بازرسان اداره کار نیز به صورت محسوس و نامحسوس وارد عمل خواهند شد.

    بازرسان وارد کارگاه شده و در این قسمت از تمامی افرادی که اونجا شاهد اختلاف بودند سوال خواهند کرد

    این بازرسان وارد کارگاه شده و در این قسمت از تمامی افرادی که اونجا شاهد اختلاف بودند سوال خواهند کرد تا تشخیص دهند که این اختلاف ساختگی بوده است یا نه سپس رای از طرف هیئت تشخیص ابلاغ خواهد شد که این رای به مدت ۱۵ روز می تواند اعتراض بخورد که این اعتراض به صورت کتبی خواهد بود

    سپس بعد از رای هیات تشخیص هیئت حل اختلاف وارد عمل می‌شود هیئت حل اختلاف بازبینی خود را شروع می کند و در نهایت رای خود را صادر می کند که این به عنوان رای قطعی خواهد بود ولی قابل اعتراض نیز می باشد اما این اعتراض در دیوان عالی قابل اجرا و بررسی می باشد.

    وکیل کار تهران می بایست حوادثی مانند تفسیر و کوتاهی صاحبکار را که منجر به دیه و خسارت خواهد شد را مورد بررسی قرار دهد که البته اگر توهین یا فحاشی میان کارگر به صاحب کار صورت گرفته باشد دادگستری بازبینی مجدد را صادر خواهد کرد این مسائل جزء قوانین عمومی به شمار خواهند رفت

    البته بدانید که احکام دادگستری جدایی از این احکام بوده و محکمه های دادگستری را اجرا خواهد کرد وکیل کار تهران باید بداند که در این مواقع چگونه عمل کند. شما برای پیدا کردن یکی از بهترین وکیل ها می توانید به سایت تهران مراجعه کنید.

    رای که از طرف دادگستری صادر می شود می تواند به از سرگیری کار در کارگاه منجر شود و یا اینکه صاحب کار بایستی حقوق را به کارگر پرداخت کند تمامی این موارد باید از طرف صاحب کار در طی ۱۰ روز اجرا شود.

    اختلافات

    اختلافاتی که در بین صاحب کار و کارگر پیش می آید می تواند مربوط به قرارداد باشد قراردادی که در ابتدا به صورت کتبی و شفاهی بسته می شود اگر از سمت دو طرف یا یکی از طرفین اجرا نشود منجر به اختلاف خواهد شد که این اختلاف در ابتدا باید به صورت میانجیگری و آشتی حل و فصل شود اما اگر این اتفاق نیفتاد بهتر است که به اداره کار مراجعه کرده و از یک وکیل کار تهران استفاده شود تا این روند مسیر قانونی خودش را طی کند.

    حل اختلاف

    همانطور که می دانید بر حسب ماده ۱۵۷ قانون کار بازبینی و تصمیم گرفتن درباره اختلاف میان کارگر و صاحب کار باید از طریق رای هیات های تشخیص و هیئت حل اختلاف انجام شود اختلافی که بین کارگر و صاحب کار به وجود می آید با چنین شرایطی پیش خواهد رفت که این شرایط در ماده ۱۵۷ قانون کار شامل:

    • اختلافی که در بین کارگر و صاحب کار به وجود می آید ناشی از انجام قانون کار و دیگر مقررات کار باشد، یا قراردادهای ناشی از قرارداد کاری باشد و یا موفق به موافقت نامه های کارگاهی یا پیمانی باشد.
    • اگر این اختلاف در بین کارگر و صاحب کار به آشتی منجر نشود.

    در چنین وضعیت هایی فرد باید به اداره کار مراجعه کند و اگر توانایی حل اختلاف را نداشته باشد بهتر است از یک وکیل کار نیز بهره گیرد. وکیل کار تهران به عنوان یکی از بهترین وکیل ها می تواند شما را در این امر همراهی کند البته شما برای پیدا کردن یکی از بهترین وکیل ها می توانید به سایت تهران مراجعه کنید داشتن یک وکیل با تجربه و با مهارت کافی می تواند پرونده را به نفع شما به پایان برساند.

    وظیفه هیئت تشخیص

    وظیفه هیئت تشخیص
    وظیفه هیئت تشخیص

    خب در این بخش به وظیفه هیئت تشخیص می پردازیم وظیفه هایی که هیات تشخیص برعهده دارد شامل:

    • بازبینی و تصمیم گرفتن درباره هرگونه اختلاف میان صاحب کار و کارگر می باشد که این اختلاف بر اساس انجام مقررات قانون کار قرارداد و یا موافقت های کارگاهی و پیمانی است.
    • بازبینی اختلاف هایی که ناشی از قراردادهای کار برای یک زمان موقت باشد برای انجام یک کار مشخص.
    • نقض کردن هر گونه وظیفه‌ای که در آیین نامه های انضباطی کارگاه و همچنین در قراردادهای اولیه نوشته شده است توسط کارگر. صاحب کار حق دارد که آن را در شورای اسلامی کار اعلام کرده و حقوق ماه آخر را به کارگر داده و قرارداد را فسخ نماید.
    • اگر کارگاه شامل شورای اسلامی کار نباشد و یا اینکه انجمن صنفی تشکیل نشده باشد رای هیئت تشخیص در فصل قرارداد می‌تواند الزامی و قابل اجرا باشد.

    وظیفه هیئت حل اختلاف

    در قسمت بالا به وظیفه های هیئت تشخیصی پرداختیم و در این قسمت به وظیفه های هیئت حل اختلاف این وظیفه ها شامل:

    • بازبینی اعتراضاتی که در پروژه‌ی مقرر نسبت به رای های هیئت های تشخیصی به وجود آمده است.
    • بازبینی کردن تقاضای کتبی بیمه‌شده بیکار که ادعای بودن یک عذر موجه در زمینه و همچنین نداشتن اعلام بیکاری به اداره کار و کار اجتماعی ظرف مدت مقرر.
    • بازبینی اختلافات ناشی از انجام طرحهای طبقه بندی شغل ها.

    هیئت تشخیص از چه افرادی تشکیل شده است؟

    هیئت تشخیص از چه افرادی تشکیل شده است؟
    هیئت تشخیص از چه افرادی تشکیل شده است؟

    هیئت تشخیص در اداره کار از یک نماینده وزارت کار و کارهای اجتماعی که به پیشنهاد خود مدیرکل کار و کارهای اجتماعی استخدام شده است.

    یک شخص به عنوان نماینده کارگران که آن را انتخاب می‌کند البته اگر هماهنگی شورای اسلامی کار را نداشته باشد گزینش آن نماینده برعهده کانون عالی خواهد بود.

    یک شخص نماینده رئیسان صنایع می باشد که  به گزینش کانون انجمن‌های صنفی انتخاب خواهد شد.

    شرایط عضویت در نمایندگان کارگران و مدیران:

    از جمله شرایطی که برای نماینده شدن به عنوان نماینده کارگران و مدیران وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
    • دارا بودن حداقل ۲۵ سال سن
    • دارا بودن حداقل گواهینامه انتهای دوره ابتدایی
    • داشتن حداقل ۵ سال سابقه کار و یا آشنایی با مقررات کار

    شرایط بر کناری:

    شرایط بر کناری:
    شرایط بر کناری:

    نمایندگان کارگران و مدیران در چنین شرایطی از کارشان برکنار خواهد شد این شرایط شامل:

    • استعفا دادن
    • فوت کردن
    • رای محکمه مبنی بر محرومیت از حقوق اجتماعی
    • تمام شدن دوره نمایندگی
    • اعلام برکناری توسط مراجع گزینش کننده و وزارت کار
    • رعایت نکردن آیین نامه های مرتبط با مقررات

    هیئت تشخیص بعد از بازبینی اختلاف میان کارگر و صاحب کار زمانی را اعلام خواهد کرد تا هر دو طرف در محل حاضر شوند در این موقع وکیل کار تهران به عنوان نماینده‌ای کارگر یا صاحب کار در آن محل حضور پیدا کرده و دفاعی نامه های خودش را میگوید بنابراین در انتخاب یک وکیل دقت کنید برای پیدا کردن بهترین وکیل ها می توانید به سایت تهران مراجعه کنید.

    هیئت حل اختلاف از چه افرادی تشکیل شده است؟

    هیئت حل اختلاف تنها از سه فرد تشکیل شده است که شامل:

    • نماینده کارگران که به گزینش کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار همان استان و یا کانون انجمن های صنفی کارگران و یا مجمع نمایندگان کارگران واحدهای حمل منطقه انتخاب می شود.
    • نماینده صاحب کار که به گزینش مدیران واحدهای منطقه انتخاب می‌شود.
    • نماینده دولت که مدیرکل کار و کارهای اجتماعی ،فرماندار و رئیس دادگستری آن را انتخاب خواهد کرد.

    روش بازبینی یک اختلاف

    روش بازبینی یک اختلاف
    روش بازبینی یک اختلاف

    بعد از به وجود آمدن یک اختلاف در بین کارگر و صاحب کار و گرفتن یک وکیل کار و همچنین مراجعه کردن به اداره کار هیئت تشخیص هیئت حل اختلاف شروع به تشکیل جلسه خواهد کرد در این قسمت به روشهای بازبینی و تشکیل جلسه در اداره کار خواهیم پرداخت.

    هیات حل اختلاف بعد از اینکه یک نوبت ای را برای بازبینی و همچنین اعتراضاتی که در زمان بازبینی وجود داشت برطرف کرد از دو طرف درخواست می کند که به صورت حضوری در محل حاضر شوند

    همچنین اگر یکی از طرفین حضور پیدا نکند یا نماینده آنها که وکیل کار تهران می باشد حضور پیدا نکند مانع بازبینی و بازرسی و همچنین صدور رای به وسیله هیئت حل اختلاف نخواهد شد همچنین هیئت حل اختلاف به مدت یک ماه بازبینی و صدور رای را ضروری می داند.

    محل تشکیل جلسات برای حل اختلاف در محل کار و کارهای اجتماعی

    محل تشکیل جلسات برای حل اختلاف در محل کار و کارهای اجتماعی و حتی المقدور در بیرون از زمان اداری ریاست مدیرکل و یا نماینده او تشکیل خواهد شد.

    همچنین هیئت حل اختلاف می‌تواند در صورت لزوم از نظرات و اطلاعات فردی متخصص نیز در این زمینه بهره بگیرد.

    این جلسات با حضور حداقل ۷ نفر از اعضای رسمی تشکیل خواهد شد و تصمیمات هیئت با حداکثر ۵ رای از آرا معتبر خواهد بود. رای که توسط هیئت حل اختلاف صادر می‌شود به عنوان رای قطعی خواهد بود و لازم الاجراست اما در صورت هرگونه تراز می‌تواند اعتراض به در دیوان عدالت اداری شکایت کرد.

    بهتر است در این زمینه از وکیل کار تهران کمک بگیرید برای پیدا کردن بهترین وکیل در تهران به سایت تهران مراجعه کنید.

    دیوان عدالت اداری

    دیوان عدالت اداری ، در این بخش به دیوان عدالت اداری خواهیم پرداخت طبق بند ۲ ماده یک قانون تشکیلات و بازبینی محاکمه دیوان عدالت اداری که در سال ۱۳۹۲ مصوب شد بازبینی و بررسی اعتراضات و اختلافات و شکایت‌های رای هیات حل اختلاف درباره اختلاف بین کارگر و صاحب کار بر عهده دیوان عدالت اداری می باشد.

    دیوان عدالت اداری بر اساس این ماده تمامی اعتراضات و شکایت ها نسبت به رای هیئت حل اختلاف را مورد بازبینی و بررسی قرار می‌دهد و به آن رسیدگی می کند بهتر است در این قسمت نیز از نمایندگی خود که همان وکیل کار می باشد کمک بگیرید.

    یک وکیل حرفه ای

    اگر کارگر هستید و دچار اختلاف با صاحب کار خود شده اید و همچنین می خواهید که شکایت کنید از آن بهتر است به دنبال یک وکیل متخصص در زمینه اداره کار و موضوعات مربوط به قانون کار باشید برای پیدا کردن چنین وکیلی در تهران بهتر است به سایت تهران مراجعه کنید و تمامی مشکلات کاری تان را به وکیل کار تهران بسپارید.

    وکیل کار تهران با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه وکالت در زمینه اداره کار و تخصص و مهارت در این زمینه می‌تواند شما را نسبت به موضوعات مربوطه راهنمایی و همراهی کند

    و همچنین اگر لازم باشد و کانت پرونده شما را قبول می‌کند و کارهای شما را به عنوان نماینده انجام خواهد داد.

    این را خواهید دانست که هر فردی به عنوان کارگردان حقوق و مزایای را خواهد داشت که این حقوق عبارت است از:

    • عیدی
    • پاداش
    • سنوات
    • بن کارگری
    • حق اولاد
    • حق مسکن
    • حق بیمه

    چنانچه کارگری این حقوق را دریافت نکند می‌تواند از کارفرما و صاحب کار خود شکایت کند

    چنانچه کارگری این حقوق را دریافت نکند می‌تواند از کارفرما و صاحب کار خود شکایت کند شکایت کارگر از کارفرما باید به اداره کار برده شود که این اداره همانطور که گفتیم از هیئت تشخیص و هیات حل اختلاف تشکیل شده است آرایی که توسط این دو هیئت صادر می‌شوند قابل اعتراض به دیوان عدالت اداری خواهند بود که تمام این موارد در قسمت‌های بالاتر برای شما به طور کامل توضیح داده شد.

    وکیلانی که در اداره کار در خدمت کارگران و افرادی که شکایت کرده‌اند قرار می گیرد دارای سابقه ای درخشان در زمینه وکالت بوده و می‌توانند مشاوران خوب و وکلای خوبی برای کارگران باشد پس بنابراین در این زمینه هر گونه پاسخ و ابهامی داشته باشید می‌توانید به وکیل کار تهران مراجعه کنید برای داشتن بهترین وکیل نیز سایت تهران را از دست ندهید.

    با کمک یک وکیل متخصص در زمینه قانون کار می‌توانید محاسبه کنید که میزان حقوقی که به شما تعلق می گیرد چقدر بوده و چقدر را دریافت کردید بنابراین برای اطلاع از چنین مواردی نیز به سایت تهران مراجعه کنید و بهترین وکیل کار تهران را برای خود انتخاب کنید.

    اگر شما نیز به عنوان یک کارفرما و صاحب کار مورد شکایت کارگر خود قرار گرفته اید

    اگر شما نیز به عنوان یک کارفرما و صاحب کار مورد شکایت کارگر خود قرار گرفته اید به یک وکیل کارکشته نیاز دارید تا بتوانید از خود دفاع کنید شما به عنوان یک کارفرما باید بتوانید دفاعی را در مقابل نوع کارکرد کارگر خود داشته باشید که آیا کارگر خودتان دائمی بوده یا به صورت پاره وقت کار می کردند

    و همچنین باید اطلاعاتی درباره مدت زمان حضور و میزان  حقوق کارگر خود نیز داشته باشید پس اگر کارفرما هستید باید نسبت به این موارد دفاعی داشته باشید تا بتوانید مواردی را در اداره کار مطرح کنید در این صورت به وکیل کار تهران احتیاج پیدا خواهید کرد.

    همچنین مدت زمانی که کارگر در شرکت کارفرما کار کرده است و همچنین مدت زمان بیمه آنان نیز موثر می باشد همچنین میزان حقوق و مزایای فرد نیز مهم است به عنوان مثال اگر شخصی به عنوان کارگر از صاحب کار خود شکایت کرده باشد مدت زمان کاری که احراز می‌کند هیئت تشخیص برابر با همان خواهد بود

    کارفرما وظیفه دارد که در همان مدت زمان کارگر خود را بیمه کند

    بنابراین کارفرما وظیفه دارد که در همان مدت زمان کارگر خود را بیمه کند در غیر این صورت علاوه بر پرداخت حق بیمه باید جریمه بیمه را نیز توسط کارفرما پرداخت شود تمام این مراحل به یک وکیل کارکشته و متخصص و همچنین با مهارت نیاز خواهد داشت تا بتوانند شما را به عنوان یک کارفرما یا یک کارگر کمک کنند برای پیدا کردن بهترین وکیل می توانید به سایت تهران مراجعه کرده و بهترین وکیل کار تهران خود را انتخاب کنید و در تمامی زمینه‌ها به وکیل خود مشورت کنید داشتن یک وکیل مجرب و متبحر باعث می‌شود تا بتوانید در این زمینه با موفقیت قدم بردارید.

    بهترین وکیل

    بهترین وکیل
    بهترین وکیل

    اگر به دنبال بهترین وکیل برای شکایت خود از کارفرما می باشید و یا اینکه به عنوان یک کارفرما از شما شکایت شده و به دنبال یک وکیل متخصص می باشید پس سایت تهران را برای انتخاب وکیل کار تهران از دست ندهید ما به شما بهترین وکلای تهران را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید تمامی کارهای قانونی تان در اداره کار را به خوبی پشت سر بگذارید این وکیلان دارای بیش از ۱۰ سال سابقه وکالت در زمینه اداره کار و قانون کار می باشند و به تمامی قانون ها آگاهی دارند بنابراین می تواند شما را در این زمینه یاری کرده و در صورت لزوم پرونده شما را قبول کرده و ادامه دهند.

    دفاع یک وکیل

    اگر تمامی حقوق گفته شده در قسمت‌های بالا توسط کارگر  دریافت نشود کارگر می‌تواند علیه کارفرمای خود شکایت کند این شکایت به اداره کار برده می‌شود و در صورت لزوم فرد می‌تواند وکیل کار نیز بگیرد وکیل کار باید تمامی قراردادهای کتبی و شفاهی بین کارگر و صاحب کار را بررسی کند و ببیند که مدت زمان کار توسط کارگر چقدر بوده، میزان حقوق دریافتی چقدر بوده و همچنین تمامی ویژگی هایی که در قرارداد ثبت شده و توسط کارفرما انجام داده نشده است چه چیزهایی بودند و موارد بررسی شده را به عنوان دفاعی در اداره کار توسط وکیل گفته می‌شود

    بنابراین برای چنین روندی شما به یک وکیل کارکشته و متخصص نیاز خواهید داشت تا تمامی این مهارت‌ها را داشته باشد بنابراین برای یافتن بهترین وکیل در تهران می توانید به سایت تهران مراجعه کنید و یک وکیل کار تهران خوب داشته باشید.

    تمامی وکیلان معرفی شده در سایت تهران به عنوان وکیل کار تهران دارای بیشترین و بالاترین سابقه کار، فعالیت درخشان ،کارنامه بی نظیر کاری  و مهارت و تخصص خاص در زمینه اداره کار خواهند بود.

    این وکیلان شما را در زمینه کارهای اداری و قانونی تان راهنمایی و مشاوره می دهند و می‌توانند در صورت لزوم پرونده تان را قبول کرده و به عنوان نماینده به دادگاه مراجعه کنند.

    وکیل متخصص…وکیل کار تهران

    اگر شما کارفرما هستید و شخصی یا کارگر شما از شما شکایت کرده باشد باید در مقابل شکایتی که از شما مطرح شده دفاع کنید این دفاع نمی تواند از طریق خود شما انجام شود و بهتر است از یک وکیل کار استفاده کنیم وکیل کار تهران می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد برای یافتن بهترین وکیل ها می توانید به سایت تهران مراجعه کنید.

    کارفرما جهت دفاع از خود باید نسبت به دائمی بودند یا قراردادی بودن کارگر، مدت زمان حضور کارگر و حداقل میزان حقوق کارگر اطلاعات داشته باشد این موارد می‌تواند در دفاعیات خود تاثیرگذار باشد و روند کار را به نفع کارفرما طی کند.

    مدت زمانی که توسط کارگر به اداره کار گفته می شود مورد تایید هیئت تشخیص قرار می‌گیرد و  آن را مبنا قرار می‌دهد بنابراین کارفرما باید مدت زمان حضور کارگر را در شرکت خود بداند همچنین بیمه نیز می‌تواند در روند کار موثر باشد اگر کارفرما و کارگر را بیمه نکرده باشد باید علاوه بر بیمه کردن فرد جریمه‌ای مدت زمان بیمه نشده آن را نیز پرداخت کند در طی کردن این روند شما به یک وکیل کارکشته، متخصص، ماهر و با تجربه احتیاج خواهید داشت.

    یک وکیل خوب

    یک وکیل خوب
    یک وکیل خوب

    انجام تمام فعالیت ها در زمینه اداره کار نیازمنده تبحر خاصی در این زمینه می باشد و همچنین وکیلانی که در این زمینه  فعالیت می‌کنند به تمامی قوانین  کار آگاه می باشند و اطلاعات خوبی خواهند داشت و همچنین کردن این روند  قواعد و اصول  تخصصی می خواهد.

    وکیل کار تهران از جمله بهترین وکیل های موجود در سراسر تهران می باشند

    وکیل کار تهران از جمله بهترین وکیل های موجود در سراسر تهران می باشند که می توانید در سایت تهران آن ها را بیابید  این وکیل ها دارای تجربه و تبحر در زمینه کارهای حقوقی و اداره کار می باشند که می توانند این دعوا و اختلاف را قبول کرده و نسبت به حل آن اقدام کنند می توان به جرات گفت که این وکیل ها به عنوان بهترین وکیل های اداره کار و قانون کار می باشند بنابراین اگر کارگر هستید و می خواهید از کارفرما خود شکایت کنید و اگر کارفرما هستید نسبت به شما شکایت شده است می‌توانید از این وکیلان کمک بگیرید

    همچنین شما می توانید با استفاده از این وکیل و مشاورین بدانید که چه مقدار حقوق می تواند به شما تعلق بگیرد تمام این پرسش و پاسخ ها بصورت رایگان در خدمت شما قرار می گیرد .

    همچنین اگر کارفرما هستید و می‌خواهید شخصی را به عنوان کارگر استخدام کنید بهتر است از تمامی حقوق و مزایا تعهد و قراردادها نیز آگاه شوید برابر این وکیلان کار می توانند در این زمان نیز به شما کمک کنند.

    کمک وکیل به کارگر

    وکیل کار تهران می‌تواند در زمینه اینکه این شخص کارگر به چه میزان حقوق و مزایا احتیاج دارد و این شکایت تا چه حد می‌تواند موفق به پیش رود می ‌تواند به ما کمک کند و شما را در این زمینه راهنمایی کند.

    کارگر در هنگام شکایت از کارفرمای خود علاوه بر ثبت دادخواستی که باید آن را پر و تحویل دهد حتماً باید لیست بیمه و کد رهگیری نیز به همراه داشته باشد همچنین باید اطلاعات شخصی و کپی کارت ملی نیز به همراه داشته باشد باید توجه کنید که کد رهگیری را می‌توانید در قسمت دفاتر پیشخوان دولت بگیرید بنابراین برای گرفتن کد رهگیری به دفاتر پیشخوان رفته و آن را دریافت کنید یا  با ثبت نام در سایت وزارت رفاه را دریافت کنید.

    همچنین باید بدانید که لیست‌بیمه نیز از جمله مهمترین عوامل می‌باشد که از شعبه تامین اجتماعی سراسر تهران قابل دریافت خواهد بود.

    وکیل کار تهران به عنوان یکی از بهترین وکیل ها در اداره کار باید دارای تجربه و تخصص فراوان در این زمینه باشد و تمامی زیر و بم کار را بداند بنابراین شما می توانید قبل از هر کدام از این اقدامات  با وکیلان خود  مشاوره کنید و از آنها راهنمایی بخواهید برای یافتن بهترین وکیل میتواند به سایت تهران مراجعه کنید.

    وکیل کیست؟

    وکیل کیست؟
    وکیل کیست؟

    وکیل یک فردی می باشد که به تمامی قانون ها و احکام موجود در کتاب قانون آگاه بوده و می تواند شما را در تمام زمینه‌ها یاری کند پس شما می توانید در هر زمینه قانونی از آنها کمک بخواهید و آنها موظف به راهنمایی شما خواهند بود.

    وکالت

    اما  وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام یک امر یا یک اموری نماینده خود می کند معمولاً فردی که به عنوان وکیل قرار می گیرد یا همان نماینده در دادسرا و دادگاه ها پیگیر پرونده فرد مقابل خود شده و نسبت به دفاع از آن شخص تلاش می‌کند این وکیل می تواند از طریق خود شخص انتخاب شود و یا از طریق دادگستری وکالت فرد را قبول کند.

    انواع وکالت

    انواع وکالت
    انواع وکالت

    وکالت انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

    • وکالت تعیینی
    • وکالت اتفاقی
    • وکالت معاضدتی
    • وکالت تسخیری
    • مکالته اشخاص حقوقی حقوق عمومی
    • وکالت اشخاص حقوقی حقوق خصوصی
    • مکانات در مطالعه پرونده
    • وکالت در ادارات

    وکالت تعینی

    وکالت تعیین وکالتی که از طرف شخص به وکیل تعیینی و انتخابی که خودش انتخاب کرده است داده می‌شود که این وکالت ممکن است به وکیل پایه یک دادگستری یا به وکیل پایه دو دادگستری داده شود همچنین وکیل کار تهران نیز از این زمینه استثنا نشده.

    وکالت اتفاقی

    امکانات اتفاقی که دیگر از انواع وکالت می باشد که شخصی که واجبه معلومات کافی برای وکیل شدن هست ولی شغلش وکیل دادگستری نباشد می تواند وکالت را قبول کند این طور که اگر خویشاوندان بخواهد می‌تواند فرد را به عنوان وکیل اتفاقی خود انتخاب کند به این طور که در طول سال ممکن است به صورت سه بار وکالت اتفاقی به آن داده شود.

    وکالت معاضدتی

    وکالت معاضدتی یک نمونه دیگر از انواع وکالت می باشد که در موضوعات حقوقی از طرف کانون وکلا و همچنین امور مشاوران حقوقی وکلا و کارشناسان قوه قضاییه به وکیل دادگستری اطلاق می شود.

    وکالت تسخیری

    وکالت تسخیری وکالتی است که از طرف دادگاه در امور کیفری برای دفاع کردن از متهم در جرائمی که مجازات آن می‌تواند قصاص ،نفس، اعدام، رجم، حبس ابد باشد قرار می‌گیرد این وکالت به وکیل دادگستری داده می‌شود معمولاً وقتی اتفاق می‌افتد که خودت مجرم شخصاً وکیلی را معرفی نکنند بنابراین وکیل تسخیری برای او الزامی باشد مگر در مواقعی که مجرم از معرفی یا حضور وکیل خودداری کند.

    وکالت اشخاص حقوقی،حقوق عمومی

    در وزارتخانه ها و موسسات دولتی و وابسته به دولت همچنین شرکت‌های دولتی نهادهای انقلاب اسلامی و موسسات عمومی غیر دولتی و شهرداری‌ها بانک‌ها می‌توانند علاوه بر استفاده از وکیل دادگستری از اداره حقوقی خود و کارمندان  رسمی خود تحت شرایطی آن را به عنوان نماینده حقوقی خود معرفی کنند که باید  معرفی نامه را به مراجع قضایی نیز ارائه کنند و حدود اختیارات نماینده خود را مشخص کنند.

    وکالت اشخاص حقوقی، حقوق خصوصی

    همانطور که  می‌دانید اعطای‌نمایندگی حقوقی از طرف شرکت‌های خصوصی برای دفاع و پیگیری پرونده در دادگاه و دادسرا پذیرفته نمی‌شود بنابراین شرکت‌ها می‌توانند با اعطای وکالت به وکیل دادگستری نسبت به دفاع و پیگیری امورات خود در دادگاه و دادگستری ها اقدام کنند و این وظیفه را به وکیل دادگستری بسپارند.

    وکالت در مطالعه پرونده

    افرادی که توانایی مالی برای پرداخت حق الوکاله وکیل را در دفاع پیگیری از پرونده به دادگاه و دادگستری ها ندارند و یا افرادی که صرفاً قصدشان فقط وارسی و بررسی پرونده است می‌توانند با اعطای وکالت در مطالعه پرونده به وکیل دادگستری از جمله مزایای آن بهره مند شوند.

    وکالت در ادارات

    وکالت در ادارات
    وکالت در ادارات

    به دلیل گسترش یافتن قوانین و مقررات در تمامی امور اشخاصی که اطلاعات حقوقی لازم و فرصت پیگیری و انجام امور خود را در اداره ندارند میتوانند به دادگستری ها مراجعه کرده و یک وکیل را برای پیگیری چنین اموری انتخاب کنند و این مسئولیت را به آن محول کنند.

    حق الوکاله وکیل

    هر وکیلی از جمله وکیل کار تهران نیز به یک حق الوکاله احتیاج خواهد داشت اگر در پرونده حقوقی خود خواهان  وکیل بوده‌اید حق الوکاله وکیل را بر اساس تعرفه تعیین شده و مواد ۵۱۵ و ۵۱۹ قانون آیین دادرسی دادگاه و دادگستری های انقلاب در امور مدنی خواهند بود.

    هر کدام از طرف‌های دعوا چه کارگر و چه صاحب‌کار می‌توانند وکیل را خودشان به دادگاه معرفی کنند و همچنین فرد می تواند وکیل خود را به عنوان نماینده و به جای خود به دادگاه بفرستد  ولی در مواردی که دادگاه حضور شخص خواهان و یا خوانده یا هر دو را لازم بداند در این صورت شخصاً مکلف به حضور خواهند بود.

    وکالت ها در دادگاه می‌تواند به صورت سندهای رسمی و یا غیر رسمی باشند. درمورد وکالت نامه های تنظیمی در ایران وکیل میتواند وکالت نامه را تایید کرده و آن را به شخص در حضور او امضا یا مهر کرده یا انگشت بزند.

    در صورت اینکه وکالت در جلسه دادرسی داده شود باید توسط موکل به امضا برسد و همچنین اگر به کار در خارج از ایران داده شده باشد باید به گواهی یکی از مامورین سیاسی یا کنسولی جمهوری اسلامی ایران رسیده باشد.

    وکالت در داداگاه

    بر اساس قانون ۳۵ آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی در رابطه با وکالت گفته شده است که وکالت در دادگاه ها شامل تمام اختیارات راجع به امر دادرسی است جز آنچه را که موکل استثنا کرده یا توکیل در آن خلاف شرع باشد اما در این امور باید اختیارات وکیل را وکالتنامه بیاورند که شامل:

    • وکالت راجع به اعتراض به رای، تجدید نظر در رای، فرجام خواهی می باشد که تمامی این ها می‌تواند با یک وکیل کار تهران متخصص و ماهر انجام گیرد.
    • مکان در مصالحه و سازش بین صاحب کار و کارگر
    • وکالت در ادعای جزء یا انکار و تردید نسبت به سند طرف و استرداد آن
    • وکالت در تعیین جاعل
    • وکالت در ارجاع دعوا به داوری و تعیین داور
    • وکالت در توکیل
    • وکالت در تعیین مصدق و کارشناس
    • وکالت در دعوای خسارت
    • وکالت در استرداد دادخواست یا دعوا
    • وکالت در جلب شخص ثالث و دفاع از دعوای ثالث
    • وکالت در ورود شخص ثالث و دفاع از دعوای ورود ثالث
    • وکالت در دعوای متقابل و دفاع در قبال آن
    • وکالت در ادعای اعسار
    • وکالت در قبول یا رد سوگند

    تبصره ها

    تبصره ها
    تبصره ها

    در کتاب قانون تبصره های مختلف و متفاوتی وجود دارد که به چند اشاره خواهیم کرد.

    تبصره ۱:

    تبصره یک اشاره به مواردیاد شده در این ماده بدون ذکر موضوع آن که تصریح محسوب نمی شود.

    تبصره ۲:

    تبصره ۲ شامل سوگند، شهادت، اقرار، لعن و ایلا که قابل توکیل نمی باشند.

    ویژگی های یک وکیل خوب

    قرارداد یک وکیل همانطور که می‌دانید یک عقد امانی خواهد بود این به این معنی است که قرارداد ریشه در امانت و امانت داری دارد و شاید بتوان گفت یکی از مهمترین ویژگی وکیل خوب هم این امانت داری و امانت خواهی او می باشد همچنین حدود ۱۶ میلیون پرونده قضایی در هر سال وارد دادگاه ها میشه بنابراین سوالاتی مثل اینکه چه کسی را انتخاب کند؟

    چه طوری انتخاب کنم؟ و بر اساس چه معیارهایی وکیل را انتخاب کند؟ و همچنین که چه وکیلی خوب است؟ می‌تواند جزو سوال های متداول می باشد به هر فرد در دادگاه از خودش می پرسد در این قسمت تمامی معیارهای یک وکیل خوب را به شما نشان خواهیم بود که شامل:

    وکیل متخصص:

    وکیل متخصص:
    وکیل متخصص:

    از مهمترین ویژگی های یک وکیل خوب تخصص وکیل می باشد تمامی کارهای قانونی در اداره کار نیازمند یک وکیل متخصص و با مهارت کافیمی باشد. بنابراین باید به دنبال یک وکیل متخصص باشید که بتواند در  این کارها تخصص داشته باشد همچنین هر رشته تخصصی مورد نظر خودش را خواهد داشت بنابراین تمامی کارها تخصصی شده و کیفیت ارائه خدمات بالاتر رفته است.

    در روزگار امروز حتی صافکاری یک ماشین و انجام کوچکترین کارها نیازمند تخصص ،مهارت و دانش کافی در آن زمینه می باشد پس وکالت که از حساسیت بالایی نیز برخوردار می باشد نیازمند یک تخصص ویژه خواهد بود اما متاسفانه این شغل به صورت غیر تخصصی در ایران انجام می شود .

    تمامی مردم همه وکیل ها را وکیل پایه یک دادگستری می دانند در صورتی که بعضی از وکیل ها توانایی انجام بعضی از پرونده‌ها را نخواهند داشت پس بنابراین دنبال وکیلی بگردید که تخصص لازم در آن زمینه مورد نظرتان را داشته باشد مثلاً برای انجام کارهای اداره کار می‌توانید برای پیدا کردن وکیل کار تهران به سایت تهران مراجعه کنید.

    وکیل با تجربه:

    وکیل با تجربه:
    وکیل با تجربه:

    تجربه یکی دیگر از آیتم های موجود در ویژگی های یک وکیل خوب می باشد شما اگر به دنبال یک وکیل درجه یک و پایه یک دادگستری می گردید بهتر از تجربه آن وکیل را هم نیز مد نظر قرار دهید وکیلی که توانسته است  پرونده‌های زیادی را به سرانجام برساند و تجربه آن در انجام این کارها نیز بیشتر خواهد بود می‌تواند کیس مناسبی برای شما و پرونده تان باشد

    وکیلی که تجربه های زیادی را در پرونده‌های مختلف به دست آورده باشد می تواند راه حل های گوناگونی را برای رفع مشکلتان به وجود آورد که قطعاً وکیلانی که خام هستند و یا تازه کار از این راه ها بی خبرند در کل می‌توان گفت که شناسایی تجربی یک وکیل کار سخت و دشواری است و برای اینکه بتوانید از تجربه یک وکیل آگاه شوید بهتر است با رزومه کاری آن فرد مراجعه کنید.

    حسن شهرت:

    شهرت یا همان خوش نامی وکیل می‌تواند از دیگر ویژگی‌های خوب یک وکیل باشد علاوه بر تجربه، تخصص و آگاهی های لازم که یک وکیل دارد باید یک وکیل دارای خوش نامی و حسن شهرت نیز باشد پس به دنبال وکیلی بگردید که اوازه اش در تمام شهر پیچیده باشد با این وجود دیگر خیال تان از پرونده تان راحت تر می‌شود و از حقوق تان مطمئن تر می شوید.

    بعضی از وکیل ها به دلیل سابقه خرابی که دارند یا به خاطر سابقه بدی که با موکلین قبلی خود داشتند خوش نام نیستند و یا اینکه زیاد در شهر از آن ها تعریفی نشنیده اید پس بهتر است که به این فرد مراجعه نکرده و کس دیگری را برای وکالت خود انتخاب کنید معمولا بعضی از وکلا به دلیل بدنام شدن در بین مردم، مراجع قضایی و در بین کارمندان دادگستری خیلی مورد محبوبیت قرار نمی‌گیرد و  قبل از انتخاب وکیل خود سابقه فرد را از نظر حسن شهرت مورد بررسی قرار دهید.

    وکیل با ارتباط قوی

    وکیل با ارتباط قوی
    وکیل با ارتباط قوی

    قدرت ارتباط با افراد از دیگر ویژگی‌های یک وکیل خوب می باشد وکیل باید بتواند با دیگران رابطه برقرار کند و روابط عمومی خوبی داشته باشد پس بنابراین وکیلی که دارای قدرت برقراری ارتباط باشد احتمال موفقیتش نیز بالاتر خواهد رفت همچنین هر چقدر که  روابط عمومی یک وکیل بالاتر باشد قطعاً می‌تواند دوستان و همکاران بیشتری داشته باشد و با دیگران در ارتباط باشد.

    این ارتباطات و روابط عمومی باعث می‌شود فرد بتواند از افراد بیشتری مشورت بگیرد و در مورد پرونده خود نظر دیگران را نیز بپرسد حتی می تواند از تخصص بقیه وکیلان نیز استفاده کند و یا اینکه از تجربه دیگران  برای پرونده خود بهره ببرد همچنین فرد می تواند یک ارتباط موثرتر با قاضی پرونده، دادگاه و کارمندان قضایی داشته باشد و استدلالات خودش را بیشتر و بهتر به افراد برساند.

    راز داری

    رازداری و امانت داری از دیگر ویژگی‌های یک وکیل خوب می باشد و  وکیل باید تمامی اسرار موکل خودش را  به صورت یک راز حفظ کند. همان طور که گفتیم عقد قرارداد بین موکل و وکیل به صورت امانی که از امانت و امانت داری می آید می باشد

    همانطور که می‌دانید تمامی پرونده های حقوقی از رازها و گفته‌های زیادی پر شدند که نیازمند امانت‌داری وکیل و همینطور موکل خواهند بود بنابراین برای پرونده خود وکیلی را انتخاب کنید که علاوه بر تخصص، تجربه و روابط عمومی بالا و حسن شهرت رازدار و امانت ‌دار خوبی نیز باشد.

    فردی که دارای اخلاق حرفه ای باشد قطعاً رازدار و مخفی نگه دارنده  پرونده موکل خود نیز می باشد و کسی را انتخاب کنید به عنوان وکیل که بتواند در رازداری پرونده تان به بهترین نحو ممکن عمل کند بعضی از پرونده ها اطلاعات شخصی و محرمانه دارند که افشای آن موجب رفتن آبروی فردی موکل خواهد شد.

    صداقت

    راست گویی، صداقت، صادق بودن این ها از جمله ویژگی های یک وکیل خوب می باشد شاید بتوان گفت صداقت یکی از ویژگی‌های کلیدی وکیل است و وکالت بر پایه اعتماد و امانت‌داری بیان شده است بنابراین باید به وکیل خود اعتماد کنید و او نیز از اعتماد شما سوء استفاده نکند پس بهتر است برای انتخاب وکیل تان ابتدا تمامی رزومه، سابقه و حسن شهرت او را از هر نظر بررسی کنید.

    سخن اخر

    سخن اخر
    سخن اخر

    در انتها یک جمع بندی از تمامی آن چه را که گفتیم خواهیم داشت.

    ما در این مقاله سعی کرده ایم تا بهترین وکیل کار تهران را به شما معرفی کرده و تمامی روند مربوط به اجرای قوانین در اداره کار را برای تان توضیح دهیم.

    همان طور که گفتیم رابطه بین کارفرما و کارگر  از زمان عقد یک قرار داد به صورت کتبی یا شفاهی آغاز می شود که در این قرار داد تمامی نکات مربوط به کار گفته می شود از جمله دائمی یا موقتی بودن کار، میزان حقوق کارگر، میزان مدت زمانی که باید در کارگاه و یا شرکت حضور داشته باشد، نوع بیمه و…

    حالا اگر یکی از این موارد که در قرار داد ذکر شده است توسط کارگر و یا کارفرما رعایت نشود باعث ایجاد اختلاف بین کارگر و صاحب کار می شود.

    میانجی گری و آشتی کردن

    در مراحل اول بهتر است که این اختلاف با میانجی گری و آشتی کردن دو طرف حل و فصل شود امت اگر چنین نشد کارگر و یا کارفرما می تواند شکایت خودش را به اداره کار برده و در آن جا تحویل دهد.

    بعد از مراجعه یکی از طرفین به اداره کار و ثبت شکایت خودشان اداره کار زمانی را برای بررسی و بازبینی پرونده به دو طرف اعلام خواهد کرد.

    اداره کار از دو بخش هیئت تشخیص و هیئت حل اختلاف تشکیل شده است

    اداره کار از دو بخش هیئت تشخیص و هیئت حل اختلاف تشکیل شده است که در ابتدا هیئت تشخیص شروع به بازبینی کرده و رای خود را اعلام می کند البته این رای قابلیت اعتراض نیز به مدت ۱۵ روز خواهد داشت.

    سپس هیئت حل اختلاف بعد از بازرسی نهایی رای خود را صادر می کند که این رای به عنوان رای قطعی اداره کار بوده و لازم الاجرا می باشد ولی در صورت اعتراض به این رای می توان اعتراض را به دیوان عدالت اداری برد که در آن جا مجدد مورد بررسی قرار می گیرد.

    اگر فردی نتواند خودش این روند قانونی را طی کند و در اداره کار دفاعیه مطرح کند بهتر است از یک وکیل کار کشته و متخصص که به تمامی نکات اداره کار و تمامی قانون های کار اگاه می باشند استفاده کنند.

    برای پیدا کردن بهترین وکیل در تهران به سایت تهران مراجعه کنید و یکی از بهترین وکیل کار تهران را برای انجام کارهای تان انتخاب کنید.

    با ما یک قدم تا موفقیت…

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هشدار: کلیه محتوای درج شده در این وب سایت جنبه اطلاع رسانی داشته و ممکن است برخی مطالب به روز یا الزاما صحیح نباشند.

    مطالب محبوب سایت

    مطالب مرتبط

    وکیل ثبتی تبریز

    وکیل ثبتی تبریز

    موضوع بحث این مقاله، وکیل ثبتی تبریز می باشد. لطفا تا انتهای این مبحث حقوقی کاربردی همراه ما بمانید. وکیل ثبتی یکی از انواع وکالت

    نمونه لایحه آزادی مشروط

    نمونه لایحه آزادی مشروط

    با ما همراه شوید تا بیشتر با موضوع نمونه لایحه آزادی مشروط آشنا شوید. یکی از مواردی که در مورد پرونده های در رابطه با